Żyrandol - światło do góry, czy na dół

1. Data: 2003-02-06 08:00:33

Temat: Żyrandol - światło do góry, czy na dół
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić żyrandol do pokoju dziennego z pięcioma kloszami. Jaki byłby
lepszy: ze światłem padającym do góry na sufit, czy w dół na podłogę ?

Krzysztof J.

1. Data: 2003-02-06 08:33:50

Temat: Re: Żyrandol - światło do góry, czy na dół
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić żyrandol do pokoju dziennego z pięcioma kloszami. Jaki
byłby
> lepszy: ze światłem padającym do góry na sufit, czy w dół na podłogę ?
>
> Krzysztof J.
*** moim zdaniem do góry, światło łagodnie rozproszone, nie razi. Dobry jest
ściemniacz, ale tylko do żarówek tradycyjnych
pozdrawiam
Mietek

1. Data: 2003-02-06 08:57:04

Od: "Sebastian \(POCZTA - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> ściemniacz, ale tylko do żarówek tradycyjnych

Do góry : "lepsze" światło, ale musisz dać sporo większą moc. Dodatkowo
jeżeli masz niezbyt ciekawy (np. nierówny) sufit to też przemawia za tym aby
w dół. Ogólnie nie jestem za tym aby do góry ani na dół, to zależy od paru
czynników, także samej lampy. Ja mam akurat większość w "dół" lub
"bezkierunkowe", przede wszystkim nie muszę dawać mocnych żarówek, w
niektórych miejscach mam niezbyt idealny sufit, a to by mnie drażniło, albo
poprostu takie mi się najczęściej podobają.

1. Data: 2003-02-06 09:13:35

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
albo
> poprostu takie mi się najczęściej podobają.

***akurat przy kilku punktach świetlnych nie widać małych nierówności
sufitu.
Ostre światło tradycyjnej żarówki jest nieprzyjemne. Nie sądzę, aby aż tak
bardzo trzeba było zwiększać moc żarówek. Chyba, że to pokój do pracy ale
wtedy to lepsze oświetlenie punktowe i raczej nie żarowe.
Mietek

1. Data: 2003-02-06 14:20:11

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zamiar kupić żyrandol do pokoju dziennego z pięcioma kloszami. Jaki
byłby
> lepszy: ze światłem padającym do góry na sufit, czy w dół na podłogę ?

Klosze skierowane otworem na dol !!!! Muchy sie nie zbieraja (martwe) :-)

Janusz K

alr7 malpa pocztaonet pl

1. Data: 2003-02-06 14:22:17

Od: "Sebastian \(POCZTA - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klosze skierowane otworem na dol !!!! Muchy sie nie zbieraja (martwe) :-)

Dobre :-)))))) To jest to co przekona wszystkich ...

1. Data: 2003-02-06 15:37:45

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (POCZTA - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b1tr38$4qa$1@atlantis.news.tpi.pl...
:-)

> Dobre :-)))))) To jest to co przekona wszystkich ...

*** a jeszcze lepsze, że z kloszemi skierowanymi w dół muchy będą obsrywać
żarówki.

pozdrawiam
Mietek

1. Data: 2003-02-07 10:21:58

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz K":
> [...]
Jaki
> byłby
>
> Klosze skierowane otworem na dol !!!! Muchy sie nie zbieraja (martwe)

Bo klosze to trzeba czasem myć... ;)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2003-02-07 10:33:46

Od: A...@e...pl (Adam) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Friday, February 07, 2003 11:21 AM),
osoba znana jako... Wojciech Gołąbowski, wzięła się za pisanie
i oto co z tego wynikło:

> Bo klosze to trzeba czasem myć... ;)

Eeetam. Wystarczy wysypać.

* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-02-07 12:41:05

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <A...@e...pl> napisał w wiadomości
> Dnia pewnego (Friday, February 07, 2003 11:21 AM),
> osoba znana jako... Wojciech Gołąbowski, wzięła się za pisanie
> i oto co z tego wynikło:

> Eeetam. Wystarczy wysypać.

Jak jest "kloszem na dol" to wysypywac nawt nie trza (tylko pozamiatac pod
lampa)

Janusz K.
:-))

Meble z Obornik