Żywa grzybnia /poprawione/

1. Data: 2010-07-16 06:58:56

Temat: Żywa grzybnia /poprawione/
Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem co o tym sądzicie? http://miniurl.pl/57613
A może ktoś ma jakieś doświadczenia w 'sadzeniu' grzybów?

Sam kiedyś, na swojej działce rozsypałem resztki po grzybobraniu ale nic z
tego nie wyszło. No może kilka 'dzikusów'

2. Data: 2010-07-18 22:13:03

Temat: Re: Żywa grzybnia /poprawione/
Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości grup
> [...]
>
> Sam kiedyś, na swojej działce rozsypałem resztki po grzybobraniu ale nic z
> tego nie wyszło. No może kilka 'dzikusów'

Dałem dwa lata temu w różnych miejscach i różnej glebie
Czekam
Znajoma wyrzucała resztki grzybów na swojej działce po jakiś 4 latach
ruszyły i rosły jak głupie
SJS

3. Data: 2010-07-19 04:22:32

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@o...eu> wrote in message news:i1vu9n$s2l$1@news.onet.pl...

> [...]
> Czekam
> Znajoma wyrzucała resztki grzybów na swojej działce po jakiś 4 latach

Tak pięknie rosły nam kanie.

[spam] Rejsy dookoła Korsyki z kapitanem ogrodnikiem
Czy jest cos takiego ...
chemia do basenu, obsługa basenu
JEDNA...
zostać działkowcem