opryskiwacz i lanca

1. Data: 2010-07-16 18:17:27

Temat: opryskiwacz i lanca
Od: "MK" <x...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zepsula mi sie lanca do opryskiwacza gardeny :(
Teraz mam problem czy kupic nowa czy nowy opryskiwacz.
Ogolnie rzecz ujmujac interesuje mnie dluzsza lanca tak ok. 3m. Sam pojemnik
ok 5-7L.
Co sugerujecie. kupic Nowa lance do tego opryskiwacza (choc mama problem z
dopasowaniem lancy)
czy lepiej kupic nowy? Ale jaki i jaka lanca ?
Z gory dzieki za podpowiedzi :)

2. Data: 2010-07-16 20:24:52

Temat: Re: opryskiwacz i lanca
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MK" <x...@o...eu> wrote in message news:i1q7jj$me8$1@news.onet.pl...

> [...]
> dopasowaniem lancy)
> czy lepiej kupic nowy? Ale jaki i jaka lanca ?

Kwazar - ma lance dodatkowe teleskopowe 3 i 5m.
Standard - Neptun
http://www.sklep.kwazar.com.pl/?cat=20

Lanca teleskopowa 3m http://www.sklep.kwazar.com.pl/?prod=73&cat=21
Lanca teleskopowa 5m http://www.sklep.kwazar.com.pl/?prod=74&cat=21

3. Data: 2010-07-19 11:34:36

Od: "Damian G." <d...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-16 20:17, MK pisze:
> [...]
> dopasowaniem lancy)
> czy lepiej kupic nowy? Ale jaki i jaka lanca ?

Jestem zadowolonym użytkownikiem Marolex Profession 5 (jest też wersja
na 7 litrów):
http://www.marolex.pl/htm_pl/4_opryskiwacze_cisnieni
owe_profession5.htm

Standardowo ma lance 1,35m. Na znanym portalu aukcyjnym ok. 100zł.

Można do niego dokupić lancę teleskopową 3m:
http://www.marolex.pl/htm_pl/c1c.htm

Przelicz i zdecyduj.

--
Damian

4. Data: 2010-07-19 12:31:07

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> dopasowaniem lancy)
> czy lepiej kupic nowy? Ale jaki i jaka lanca ?

Początkowo posługiwałem się również opryskiwaczem 5 litrowym.
Po kilku latach doświadczenie podpowiedziało, że na działkę lub do małego
ogrodu wygodniejszy jest 3 litrowy (Kwazar)
http://www.kwazar.com.pl/index.php?strona=346&produk
t=45
z dodatkową 3 m lancą teleskopową (tej samej firmy).
http://www.kwazar.com.pl/index.php?strona=350&produk
t=98
Optymalna szerokość grządki to max. 120cm. Zatem zwykła lanca + długość reki
wystarcza w zupełności, by z obu stron grządkę równomiernie opryskać. Do
oprysku wyższych roślin stosuję lancę 3 m. Noszenie w ręce lub na jednym
ramieniu pojemnika + 3 litry zawartości jest zdecydowanie mniej dokuczliwe
dla kręgosłupa niż pojemnik + 5 litrów cieczy roboczej. Zwłaszcza, że są one
wyposażane zazwyczaj w tylko jedną szelkę (na jedno ramię). Jeśli masz na
działce / w ogrodzie sporo drzew jednej grupy, to lepszym rozwiązaniem jest
12 -16 litrowy opryskiwacz plecakowy z możliwością bieżącego uzupełniania
ciśnienia bez konieczności zdejmowania go z pleców.
http://www.kwazar.com.pl/index.php?strona=346&produk
t=17

Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2010-07-19 13:32:40

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote in message

> [...]
> lepszym rozwiązaniem jest 12 -16 litrowy opryskiwacz plecakowy z
> możliwością bieżącego uzupełniania ciśnienia bez konieczności zdejmowania

Już to napisałem. Neptune 15 litrowy jest wygodny, pochlapać się nie
można, skonstruowany w sposób przemyślany, w standardzie ma teleskopową
lancę oraz osłonę do herbicydów oraz lance 3 i 5 m, lekkie i łatwe w
operowaniu. Do tego mały manometr, który pozwala trzymać się wydajności.

5 litrowego używam do peklowania przez nastrzykiwanie mięska igłą
wielootworową... Choć mam też lancę ogrodniczą. Mały 1,5 l. psikacz stosuję
przy pieczeniu chleba ... :-))) Mam jeszcze Sano 2 i 100 litrowy ROBI z
lancą i 15m węża oraz 4 metrową łamaną belką, którą można opryskiwać np.
truskawki, agrest czy porzeczki, a nawet winorośl.

Tylko działki mi brak, działki mi brak - w tym domowym więźniu.

Żywa grzybnia /poprawione/
[spam] Rejsy dookoła Korsyki z kapitanem ogrodnikiem
Czy jest cos takiego ...
chemia do basenu, obsługa basenu
JEDNA...