Żywopłot na płot z drutu (siatka)

1. Data: 2004-05-08 16:54:37

Temat: Żywopłot na płot z drutu (siatka)
Od: "Jowita Sadowska" <j...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem stałą czytelniczką tego forum. Potrzebuję info: jaki żywopłot lub
winnorośl lub cokolwiek innego mogę posadzić na działce przy płocie z
siatki - chodzi mi o calkowite zakrycie reszty dzialki od oczu ludzi.
Dodam, że siatka jest na niewielkiej ilości ziemii, a pod nią są płyty
betonowe. (ziemi jakieś 1m).
Dziękuję za info

--
Jowita Sadowska
j...@o...pl

2. Data: 2004-05-08 17:14:54

Temat: Re: Żywopłot na płot z drutu (siatka)
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem stałą czytelniczką tego forum. Potrzebuję info: jaki żywopłot lub
> winnorośl lub cokolwiek innego mogę posadzić na działce przy płocie z
> siatki - chodzi mi o calkowite zakrycie reszty dzialki od oczu ludzi.

Rdest Auberta

Elfir

3. Data: 2004-05-08 21:23:58

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir wrote:

> Rdest Auberta
>
> Elfir

Rosnie bardzo szybko, ale może przemarzać. Z pnączy może być winobluszcz
pięciolistkowy.
Ładnie się przebarwia jesienią. Jeśli chcesz osłonić działkę także zimą
to bluszcz pospolity (rośnie wolno) lub iglaki (tuje).

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2004-05-08 22:45:09

Od: "Michal Cieplucha" <m...@l...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rosnie bardzo szybko, ale może przemarzać.

czy wystarczy mu siatka czy trzeba dodawac jakies podpory? i jakiego typu
[zerdzie czy pergole....??]

pozdrawiam!!

michalC

5. Data: 2004-05-09 09:59:52

Od: "ao" <s...@N...atomnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Cieplucha" <m...@l...gda.pl> napisał w wiadomości

> czy wystarczy mu siatka czy trzeba dodawac jakies podpory? i jakiego typu
> [zerdzie czy pergole....??]

Zarowno rdest jak i winobluszcz daja mase pedow, pod ktorych ciezarem
ogrodzenie moze ulec uszkodzeniu. Lepiej wybrac moim zdaniem delikatniejsze
pnacza, jak np. wiciokrzewy, powojnik tangucki itp.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.arboretum.pl
http://www.sieciogrod.pl

6. Data: 2004-05-09 13:35:42

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ao" <s...@N...atomnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
delikatniejsze
> pnacza, jak np. wiciokrzewy, powojnik tangucki itp.

Tak, masz rację że rdest i winobluszcz są ciężkie, ale za to rosną mocno
i dają masę nieprzejrzystej zieleni. No i te kolory szczególnie dzika
winorośl ma zachwycające na jesień. Z winoroślą jest o tyle lepiej że ma
miękkie pędy zwieszające się do dołu i będzie owijać siatkę jak bandaż, raz
do góry i potem opadnie w dół i znów do góry.
Ja byłabym za dziką winoroślą a na jej tle możesz sadzić inne ogrodowe
piękności !
Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-05-10 21:55:53

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Rosnie bardzo szybko, ale może przemarzać. Z pnączy może być winobluszcz
> pięciolistkowy.

Rdest przemarza? No chyba, ze gdzies daleko na polnocy bo w poznanskiem na
pewno nie :>

Elfir

8. Data: 2004-05-11 07:12:26

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir wrote:

> Rdest przemarza? No chyba, ze gdzies daleko na polnocy bo w poznanskiem na
> pewno nie :>
>
> Elfir

Warszawę raczej trudno nazwać daleką północą.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2004-05-11 07:45:05

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Rdest przemarza? No chyba, ze gdzies daleko na polnocy bo w
poznanskiem na
> pewno nie :>

Na dalekim południu.
W Krakowie ubiegłej zimy przemarzł do ziemi - i dopiero w tym roku
postanowił odbić.

Pozdrawiam
Ewa z pustką po rdeście

10. Data: 2004-05-11 09:55:20

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in

> Rdest przemarza? No chyba, ze gdzies daleko na polnocy bo w
> poznanskiem na pewno nie :>

Znaczy Wroclaw jest na dalekiej polnocy :-)
czego to sie czlowiek nie dowie :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz. uwaznie obswerwujaca cudze ogrodki

mączniakolubne cfiety
krzew - ufo
budleja variegata
funkie