zielony groszek

1. Data: 2004-05-08 20:40:18

Temat: zielony groszek
Od: "Tomasz Szymański" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się go sieje? Głębokość, odległości między roślinami?

2. Data: 2004-05-09 00:12:11

Temat: Re: zielony groszek
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Szymański wrote:
> Jak się go sieje? Głębokość, odległości między roślinami?

ja robiłem tak:
na głębokość 3-5 cm, po kilka (ok3) nasion, co ok 15-20 cm.
potem nadmiar wyrywałem.
i wyrósł ładnie.

moon

3. Data: 2004-05-09 09:21:21

Od: "Tomasz Szymański" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bardzo, nigdzie nie moglem znalezc

4. Data: 2004-05-10 15:16:23

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c7jgif$222p$1@news2.ipartners.pl Tomasz Szymański
<t...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jak się go sieje? Głębokość, odległości między roślinami?

Hejka. Ależ się nabrałem z tym zielonym groszkiem. :-) Przecież to
żaden groszek tylko groch zielony. Uprawia się odmiany cukrowe grochu,
które nie mają wyściółki pergaminowej w strąkach, dzięki czemu strąki
są jadalne w całości, jak u fasoli szparagowej, i odmiany tzw. łuskowe
z wyściółką pergaminową w strąkach, u których jadalne są tylko
niedojrzałe zielone nasiona.
Groch wysiewamy jak najwcześniej na wiosnę - max. do 15 kwietnia.
Na 10 m2 wysiewa się 150 - 300 g nasion: głębokość siewu 3 - 4 cm,
rzędy co 20 - 30 cm, odległość nasion w rzędzie 3 - 4 cm.
Pozdrawiam zbyt późno Ja...cki

5. Data: 2004-05-10 20:29:41

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam zbyt późno Ja...cki
> Dlaczego tylko do 15 kwietnia ja wysiewam jeszcze pod koniec lipca na
drugi zbiór to samo robię z fasolką szparagową przy długiej jesieni można i
trzy razy wysiewać nie wiem czy jeszcze ktoś tak próbował
Pozdrawia Teresa

Żywopłot na płot z drutu (siatka)
mączniakolubne cfiety
krzew - ufo