fotografia

1. Data: 2004-05-09 07:21:59

Temat: fotografia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem w koncu wlasny komputer i aparat cyfrowy .No i zaczelo sie.
Mialo byc tak ze chlop spi a jemu samo sie fotografuje.Atu okazalo sie
ze jeszcze nigdy w zyciu nie spieprzylem tylu zdjec .Ostrosc wychodzi
w tle albo za blisko .Wyszlo co niektore dobre to nie da sie wyslac
chyba za wielkie.Znow Wam bede glowy zawracal.
Ale mam cos co nazywa sie Edytor Roslin ,to jest dopiero bajer.
Mirzan

2. Data: 2004-05-09 09:51:07

Temat: Re: fotografia
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-05-09 13:26:37

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba za wielkie.Znow Wam bede glowy zawracal.
> Ale mam cos co nazywa sie Edytor Roslin ,to jest dopiero bajer.

Ja znam takie powiedzenie: "nie miała baba kłopotu kupiła sobie aparat
cyfrowy" tylko jak zacytować je w Twoim przypadku ???? ;-))))
Wesoło Miłka

4. Data: 2004-05-09 13:31:30

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mam cos co nazywa sie Edytor Roslin ,to jest dopiero bajer.
> Mirzan

W kwestii cyfrówki niestety nie pomogę, bo jeszcze sie nie dorobiłam. A co
to ten edytor???
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2004-05-09 15:34:57

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> >
> W kwestii cyfrówki niestety nie pomogę, bo jeszcze sie nie dorobiłam. A co
> to ten edytor???
> Pozdrawiam, Agata

Zgodnie z innym przyslowiem, chlop takie zabawki jak cyfrowka
za cholewe wsadza.
Ten edytor czy kreator roslin to program z jakas olbrzymia
encyklopedia roslin .Utknalem na A -akacja .Jest tego tyle ze nie
jestem w stanieza jednym zasiadem przejrzec.
A fachowiec mi nowi ze jest do tego druga i trzecia czesc
o projektowaniu ogrodow .Chce za program ok 150 zl ,nie wiem czy
to duzo czy malo i czy ta cena jest dla wszystkich.
Mirzan

6. Data: 2004-05-09 18:51:08

Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o projektowaniu ogrodow .Chce za program ok 150 zl ,nie wiem czy
> to duzo czy malo i czy ta cena jest dla wszystkich.

A będziesz ogrody projektował?

Henek

7. Data: 2004-05-09 20:05:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A będziesz ogrody projektował?
>
> Henek

Nie planuje projektowania ,ani sobie ani komus.Tylko mysle czy
to moze byc ciekawa zabawka.A ta encyklopedie ,jak mi wsadzil do pudla
to ja mam .Latwiej z niej korzystsac niz szperac po wyszukiwarkach .
Chociaz tez niema wszystkiego,nie znalazlem mojego pigwowca
Ch.cathayensis. Mirzan

8. Data: 2004-05-09 20:16:08

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce za program ok 150 zl ,nie wiem czy
> to duzo czy malo i czy ta cena jest dla wszystkich.

Hmm, jeśli program jest dobry, to to nie jest dużo. Ale jak to ocenić...
No nic, zazdroszczę encyklopedii tak czy inaczej :-D
Pozdrawiam, Agata

9. Data: 2004-05-09 21:28:10

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o projektowaniu ogrodow .Chce za program ok 150 zl ,nie wiem czy
> to duzo czy malo i czy ta cena jest dla wszystkich.

Płacz, bierz i płać
bo nie drogo.
Ajak uzupełnisz braki skasujesz nie mniej.

Pozdrawiam
skryba

zielony groszek
Żywopłot na płot z drutu (siatka)