a co w biurze?

1. Data: 2004-06-17 08:12:05

Temat: a co w biurze?
Od: "wishya" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
jako ze powoli ale konsekwentnie zbilza sie pora, w ktorej robie sie glodny,
chcialby zapytac co "przekaszacie" w biurze?
Mam juz dosyc jogurcikow, smakiji i innego nabialu...
wszelkie propozycje mile widziane ;)
pozdrawiam
d.

1. Data: 2004-06-17 08:17:43

Temat: Re: a co w biurze?
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcialby zapytac co "przekaszacie" w biurze?
> Mam juz dosyc jogurcikow, smakiji i innego nabialu...
Ciabatka/grahamka z serkiem topionym (pieczarki), albo rokpolem,ew. brydzą.
Czasem jogurt bakomy.Herbata (siekiera) w ciągłym użyciu:)
pozdr
Michał

1. Data: 2004-06-17 08:28:25

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wishya <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
glodny,
> chcialby zapytac co "przekaszacie" w biurze?
> Mam juz dosyc jogurcikow, smakiji i innego nabialu...

zaprzyjaznij sie z guglem-temat co i rusz walkowany
H.

1. Data: 2004-06-17 08:40:10

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc,
> jako ze powoli ale konsekwentnie zbilza sie pora, w ktorej robie sie
glodny,
> chcialby zapytac co "przekaszacie" w biurze?

Witam,
ja robię mojemu kochanemu np.:
- sałatkę jarzynową - gotowane jarzyny, pekińska, jajko z majonezem -
wkładam mu do plastikowego pojemniczka,
- jajko w galarecie (zabiera w kokilce i trzyma do posiłku w lodówce) a w
malutkiej butelce ocet (lub sok z cytryny),
- czasem naleśniki z serkiem homogenizowanym, polane śmietaną i posypane
rodzynkami (też w pojemniczku, trzymane w pracowej lodówce),
- bułka lub chleb (domowej roboty:)) z sałatą, plastrem wędliny, ogórek lub
rzodkiewka (pomidora mu nie daję, bo jęczy, że mu kanapka przemaka:))
- obowiązkowo owoc: banan, jabłko, czasem pomarańcza (obrana i
poćwiartkowana! - nad wyraz leniuch z niego:))
Pozdrawiam i smacznego, Kasia

1. Data: 2004-06-17 08:50:28

Od: Izabela Kopij <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wishya wrote:

> [...]
> glodny, chcialby zapytac co "przekaszacie" w biurze?
> Mam juz dosyc jogurcikow, smakiji i innego nabialu...

ech a ja dzisiaj mam zachcianki... rano na wejsciu zjadlam babeczke z
budyniem i truskawkami a teraz dobieram sie do kremówki :)
Na koniec zostana mi suche kanapki z wedlinka:P

Iza

1. Data: 2004-06-17 09:22:40

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> glodny,
>
> Witam,
> ja robię mojemu kochanemu np.:
[...]

szczesciarz ;)

pozdrawiam
d.

1. Data: 2004-06-17 09:27:29

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zaprzyjaznij sie z guglem-temat co i rusz walkowany
> H.

z guglem problemow nie mam
poza tym nie rozumiem jaki temat byl walkowany i co za zwiazek ma z tym niejaki
gugiel ;)
a jesli juz tak bardzo Cie razi pytanie zadane przeze mnie, zmodyfikuje je nieco:

a co w biurze...przekaszacie/macie zamiar przekasic dzisiaj tj. 17.06.2004 r.;)

byl walkowany? chyba nie
dziekuje za kolejne sugestie

pozdrawiam
d.

1. Data: 2004-06-17 09:32:27

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> szczesciarz ;)

Eee tam, takie przyzwyczajenie z mojej strony;)
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-06-17 09:34:13

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A mam takie pytanie: masz w pracy mikrofalówkę?

no niestety...
ale mam deseczke, nozyk, lyzeczke, widelczyk, sol i pieprz ;)

pozdrawiam
d.

1. Data: 2004-06-17 09:35:28

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mam takie pytanie: masz w pracy mikrofalówkę?
Pozdr., Kasia

czy ktoś zna te przyprawy?
peklowanie
przechowywanie czeresni.