a ja pozwolę sobie powiedzieć tak :

1. Data: 2006-07-29 08:34:48

Temat: a ja pozwolę sobie powiedzieć tak :
Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie do wiary .Ludzie wykształceni , madrzy, inteligentni z wysokim zapewne
IQ , a poprostu jak banda dzieciarów w piaskownicy bijacych się o
łopatkę.Czytając temat "hormony " aż mnie zatkalo.Gratuluje wszystkim .
No poprostu samych siebie przescigacie , sądzę że to wynika z braku
ważniejszych zajęć i normalnie z nadmiaru czasu przepraszam za wyrażenie
głupiejecie .

pozdrawiam

Kitka

ps.ale ogólnie fajnie jest czytać i nie wtrącać się do dyskusji żeby nie
być użartym :))

2. Data: 2006-07-29 08:43:55

Temat: Re: a ja pozwolę sobie powiedzieć tak :
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kitka pisze:

> [...]
> No poprostu samych siebie przescigacie , sądzę że to wynika z braku
> ważniejszych zajęć i normalnie z nadmiaru czasu przepraszam za wyrażenie

Nie rozumiem, o co Ci chodzi ;) U mnie watek "hormony" liczy raptem 7
wiadomosci :)))

3. Data: 2006-07-29 09:20:08

Temat: Rozwiązać grupę !
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitka wrote:

[...]

Prosilem juz u "optymalnych" zeby zabrali stad
swoich "mędrców, nawet niewyksztalconych" i cala
reszte odkrywcow i zwistunow switu. Ale nawet nikt nie
odpowiedzial.

Teraz na grupie jest zamiast science sama
pseudofilozofia chlopska (pseudo bo nawet
chlospka nie powinna opierac sie na sofizmatach),
glupota, ciemnota, klotnie, wrzaski, pseudonauka,
... Adpeci Mesjasza to ludzie oczarowani ksiazkami,
z ktorych az jedzie od populizmu i prostactwa. Tacy ludzie
sa absolutnie niezdolni do abstrakcyjnych przemyslen.
Kiedys na Onecie przypadkowo kleili artykul o szkodliwosci
tlustej diety na trzustke i wyleczeniu HIV. I "medrcy,
nawet niewyksztlaceni" obswinili caly dietetyczny Net, ze
DO wyleczyla HIV i sie wyklucali ze maja racje. Oczyiwscie
nikt oprocz "optymalnych" sie na to nie nabral. I czy
udal osie wylumaczyc im chociaz tak przedszkolna kwestie?
Nie! Dotarlo dopiero kiedy posprzatali na Onecie w
artykulach. "Mędrcy, mawet niewyksztalceni" zreflektowali sie,
stwierdzili ze oczywsicie i tak DO bardzo podnosi
odpornosc i zbluzgali "nałukowców" ktorzy odkryli, ze
ŻO ma zgubny wplyw na trzystke (co zreszta w innych badanaich
wyszlo juz dawno).

Teraz cos takeigo jhest w kazdym wątku, w co drugim poscie.

Nie pozostaje nic innego jak rozwiazac grupe.

4. Data: 2006-07-29 09:24:23

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a u mnie 60 wypowiedzi

5. Data: 2006-07-29 09:27:00

Temat: Re: Rozwiązać grupę !
Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak się chyba nie da , ale czasami fakt niczego ciekawego nie wnosza oprócz
dobrego tematu " jak obrażać się inteligentnie "

kitka

6. Data: 2006-07-29 10:19:57

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kitka pisze:

> a u mnie 60 wypowiedzi

Jesli liczyc podwatek z psychopata w temacie, to u mnie widac prawie 3
razy mniej wiadomosci. Naprawde, uzywanie k-f ulatwia zycie.

7. Data: 2006-07-29 11:21:13

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kitka" <b...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eaf9l0$40f$...@i...gazeta.pl...

> tak się chyba nie da , ale czasami fakt niczego ciekawego nie wnosza
> oprócz dobrego tematu " jak obrażać się inteligentnie "
>
> kitka

uwazasz ze Arus obraza inteligentnie?

Jurek

8. Data: 2006-07-29 11:26:16

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
eaf98m$2va$...@i...gazeta.pl...
> Prosilem juz u "optymalnych" zeby zabrali stad
> swoich "mędrców, nawet niewyksztalconych" i cala
> reszte odkrywcow i zwistunow switu. Ale nawet nikt nie
> odpowiedzial.

Ty pros tego do ktorego sie modlisz o zdziebko rozumu, bo na duzo juz za
pozno :)

> Teraz na grupie jest zamiast science sama
> pseudofilozofia chlopska (pseudo bo nawet
> chlospka nie powinna opierac sie na sofizmatach),
> glupota, ciemnota, klotnie, wrzaski, pseudonauka,

swietnie sie opisujesz!!!!!!

> ... Adpeci Mesjasza to ludzie oczarowani ksiazkami,
> z ktorych az jedzie od populizmu i prostactwa. Tacy ludzie
> sa absolutnie niezdolni do abstrakcyjnych przemyslen.

bla bla bla

> odpornosc i zbluzgali "nałukowców" ktorzy odkryli, ze
> ŻO ma zgubny wplyw na trzystke (co zreszta w innych badanaich
> wyszlo juz dawno).

arus nie podniecja sie tak, to moze byc nie zdrowe :(

> Teraz cos takeigo jhest w kazdym wątku, w co drugim poscie.

"udzielasz sie" bardzo intensywnie to fakt :) ,
ale tak na marginesie, to na grupie prywatnej pana TT juz Cie maja dosyc, ze
tutaj robisz sie taki nad-aktywny?

> Nie pozostaje nic innego jak rozwiazac grupe.

mozesz sie stad wyniesc, nie ma zakazu :)))) bedzie mniej bluzgow i
bredzenia :DDD

Jurek

9. Data: 2006-07-29 11:39:22

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

[...]

Kolejny dowod, ze grupe trzeba rozwiazac. Jak widac,
jest stracona.

10. Data: 2006-07-29 11:40:30

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are wrote:

> Teraz na grupie jest zamiast science sama
> pseudofilozofia chlopska (pseudo bo nawet
> chlospka nie powinna opierac sie na sofizmatach),
> glupota, ciemnota, klotnie, wrzaski, pseudonauka

No tak, teraz "optymalni" polecieli do WikiPedii
sprawdzic co to jest "sofizmat" - i zaraz wroca
nauczac o sofizmatach.

glodni mezczyzni wola .......(link)(ot)
dieta w górach
pilna sprawa, pomóżcie