a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?

11. Data: 2006-11-13 10:43:21

Temat: Re: a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" :

> Potem tłumaczenie skąd się biorą pieniądze w bankomacie i dlaczego mamie i
> tacie płacą za siedzenie w pracy a młodemu nie płacą za siedzenie w
> przedszkolu...

Mi tam nie płacą za siedzenie w pracy, a za pracę.

Pozdrowienia.

Basia

12. Data: 2006-11-13 11:42:51

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Nov 2006 11:43:21 +0100, Basia Z. _poczta.onet.pl> <"<bjz_"@_>
wrote:

> Mi tam nie płacą za siedzenie w pracy, a za pracę.

Dziecku tłumacz ;)

Borek
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

13. Data: 2006-11-13 12:39:19

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wyklikał(a):
> Użytkownik "gdaMa" :

> Mi tam nie płacą za siedzenie w pracy, a za pracę.

Skrót myślowy :) Wiedziałam, że ktoś się przyczepi ;oD
Oczywiście chodzi o pracowanie a nie siedzenie jako siedzenie :)
Młody też w przedszkolu nie 'siedział'...

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

14. Data: 2006-11-13 13:04:16

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> Rozmowy o pieniądzach zaczyna się w dniu, w którym na hasło: "Nie mam
> pieniędzy" (np. na zabawkę), dziecko powie: "Jak to? Możesz przecież wziąć z
> bankomatu".
> Anka
Moje ostatnio powiedziało: "Jak to, przecież byłaś dzisiaj w pracy".
pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

15. Data: 2006-11-13 16:31:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message

> Dziecku tłumacz ;)

syn mojej kolezxanki na pyatanie kim chcialby zostac powiedzial
"ja chce byc jak moj tato, nikim, i chodzic do pracy"- :D

iwon(K)a

16. Data: 2006-11-16 10:12:33

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jak moje było za małe na słowo "bankomat" to mi tłumaczyło, że mogę wziąć "z
tej ściany".

> Moje ostatnio powiedziało: "Jak to, przecież byłaś dzisiaj w pracy".
To samo !!! :-)) Jak moge nie mieć pieniędzy, skoro byłam w pracy?
Niepojęte.

Za to starszy ostatnio bardzo się zdziwił jak tłumaczyłam ( nie pierwszy raz
przeciez !!!) skąd są pieniądze w bankomacie .Chyba załapał dopiero teraz! -
9,5 lat .......Albo wreszcie posłuchał co do niego mówię :-))
--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

17. Data: 2006-11-16 12:17:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Jak _tyle_ Cię zmęczyło, to my chyba też wiele więcej nie napiszemy, bo
> w końcu mamy dzieci na utrzymaniu ;-).

Medea, lepiej niech pyta, niz ma o niebieskich migdałach pisac

--

Gosia

18. Data: 2006-11-16 12:56:08

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
| Skąd się bierze kasa?

Jasiek Ci nie mówił ? Przecież każdy wie że z bankomatu :D

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

19. Data: 2006-11-16 13:37:28

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał

> Jasiek Ci nie mówił ? Przecież każdy wie że z bankomatu :D

On nawet wie, skąd się forsa bierze w bankomacie.
"Pani z banku otwiera tylną ściankę i uzupełnia zapasy pieniążków"
Proste, logiczne, nie rozumiem, dlaczego dorośli mają z tym takie problemy
;-)

N.

20. Data: 2006-11-17 20:35:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Basia Z. wyklikał(a):

> Skrót myślowy :) Wiedziałam, że ktoś się przyczepi ;oD
> Oczywiście chodzi o pracowanie a nie siedzenie jako siedzenie :)
> Młody też w przedszkolu nie 'siedział'...

Nooo... ja też bym chciała czasem trochę w pracy poleżakować :-)

dzieci i młodziesz nalezy
CLOWN NA URODZINY TWOJEGO DZIECKA
Jaki poziom nauczania w zerówce?
kurde...