a moze...

1. Data: 2006-02-05 17:04:37

Temat: a moze...
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

mi ktos powiedziec jaki to dereń?

http://img473.imageshack.us/my.php?image=dogwoodtree
blooms2cyosemite2cc.jpg

Bo urzekł mnie drań, mam go na tapetce i tak się zastanawiam czy u nas by
rósł...;)P

--
ewa

2. Data: 2006-02-05 19:09:54

Temat: Re: a moze...
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> [...]
blooms2cyosemite2cc.jpg

> Bo urzekł mnie drań, mam go na tapetce i tak się zastanawiam czy u nas by

Mi to wyglada na cornus florida.

MB

3. Data: 2006-02-05 21:07:06

Od: "Jerzy O" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa <m...@l...com> napisał(a):

> [...]
blooms2cyosemite2cc.jpg

> Bo urzekł mnie drań, mam go na tapetce i tak się zastanawiam czy u nas by
Witam
Moim skromnym zdaniem to jest Cornus nuttallii. Chyba tylko on może mieć 6
"płatków".
Akurat ten jest wrażliwy (nie wiem, gdzie miałby rosnąć?) Radzę Ci innego
"wielkokwiatowego" poszukać - japoński C. kousa jest równie piękny, ma na
dodatek wyśmienite owoce.
Pozdrawiam
Jurek

4. Data: 2006-02-05 21:29:05

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett"

> Mi to wyglada na cornus florida.

chyyyba ma za dużo płatków ...hmmm...?

--
ewa

5. Data: 2006-02-05 21:32:19

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy O" <

> Witam
> Moim skromnym zdaniem to jest Cornus nuttallii. Chyba tylko on może mieć 6
> "płatków".

tego się obawiałam..:(((

> [...]
> "wielkokwiatowego" poszukać - japoński C. kousa jest równie piękny, ma na

tak, ale jednak nie ten urok...;)

--
ewa

6. Data: 2006-02-06 04:38:21

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> Użytkownik "Magdalena Bassett"

> chyyyba ma za dużo płatków ...hmmm...?
>
> --
> ewa

Jasne, wyskoczylam z ta florida jak glupia. na zsczescie Jerzy czuwa i
mnie poprawil. U nas te C. nuttallii
rosna , ale u nas jest duzo cieplej. Co prawda od dwu miesiecy
codziennie pada deszcz i zaczynam juz dostawac kicia z tego powodu -
brak slonca daje mi sie niezwykle we znaki.
MB

7. Data: 2006-02-06 09:34:49

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Radzę Ci innego
> "wielkokwiatowego" poszukać - japoński C. kousa jest równie piękny, ma na
> [...]

Tak to piękne drzewo ! Można go zobaczyć w porze kwitnienia,
tj w czerwcu, w ogrodzie botanicznym w Powsinie,
Dostałam nasiona od Edyty, teraz stratyfikują sie w warunkach naturalnych
:-(
Jestem pełna obaw, co do szans kiełkowania, ale kto to wie.......czekam do
wiosny :-)
pozdrawiam, Bogda

8. Data: 2006-02-06 11:01:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-(
> Jestem pełna obaw, co do szans kiełkowania, ale kto to wie.......czekam do

Musisz liczyć się z tym,że nasiona derenia leżą w ziemi dłużej niż jeden,
zanim wykiełkują.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-02-06 12:03:06

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musisz liczyć się z tym,że nasiona derenia leżą w ziemi dłużej niż
> jeden,
> zanim wykiełkują.
> Pozdrawiam.Mirzan

Z tym się liczę, tylko boję sie o te mrozy :-(
ale przecież w naturze, to i w mrozach nasiona drzemią :-)
no cóz, pozostaje tylko uzbroić sie w cierpliwość....
dzięki i pozdrawiam, Bogda

10. Data: 2006-02-06 15:13:56

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> codziennie pada deszcz i zaczynam juz dostawac kicia z tego powodu -
> brak slonca daje mi sie niezwykle we znaki.

czyżbyś była w GB???

--
ewa

-20 już...