a moze by tak......

1. Data: 2002-04-19 08:21:28

Temat: a moze by tak......
Od: mishka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow!
Nie wiem czy nie powinnam tego zza slupa pisac ale sprobuje oficjalnie,
otoz:baaaardzo lubie crem burlee(ups, jesli blad to sorki)i tak sie
zastanawiam czy wyjdzie jesli dodam zamiast cukru fruktozy.Wiem, ze to
profanacja ale chcialam poczestowac tym cudem osobe na diecie i zanim
zaczne cos babrac wolalam sie upewnic czy jest sens brac sie za robote.

Pozdr.
mishka
m...@w...pl

1. Data: 2002-04-19 16:29:54

Temat: Re: a moze by tak......
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

mishka wrote:

> [...]
> profanacja ale chcialam poczestowac tym cudem osobe na diecie i zanim
> zaczne cos babrac wolalam sie upewnic czy jest sens brac sie za robote.

Jak dodasz do srodka, to pewnie bedzie ok, ale creme brulee jest deserem
palonym na wierzchu (jak sama nazwa wskazuje - palony krem) przez
posypanie go gruba warstwa cukru i palenie palnikiem albo pod
opiekaczem. Bez tego palenia masz flan, ale z kolei nie mozesz dodac
karmelu, bo z cukru. Poeksperymentuj albo zajrzyj do puszkkki, gdzie
napewno znajdziesz bezcukrowy deser.
MB

1. Data: 2002-04-19 21:36:19

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mishka wrote:

> zastanawiam czy wyjdzie jesli dodam zamiast cukru fruktozy

Chemicznie - czemu nie?
Nie mam natomiast zielonego pojęcia, czy fruktoza smakuje i jak [brak
doświadczeń]

AE

1. Data: 2002-04-20 19:12:58

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

baaaardzo lubie crem burlee i tak sie zastanawiam czy wyjdzie jesli dodam
zamiast cukru fruktozy.Wiem, ze to
> profanacja ale chcialam poczestowac tym cudem osobe na diecie

Moim zdaniem zrob jak Bog przykazal, czyli z prawdziwym - w koncu czy
zastapienie odrobiny cukru w deserze robionym ze SMIETANY zrobi az taka roznice
osobie, ktora jest na diecie??:))))

pozdrawiam
Kalina

> Pozdr.