a'propos damskich problemow...

1. Data: 2007-01-05 11:18:43

Temat: a'propos damskich problemow...
Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam od razu, jesli glupio pytam, ale nie wiem co myslec.
Mianowicie, od pewnego czasu mam problemy z nawracajacymi infekcjami. 2
tygodnie temu bylam u lekarza, dostalam cala game lekow: Cipronex,
Gynalgin, Flumycon, a na koniec kuracji Lactovaginal. Na krotko pomoglo,
a od wczoraj znow czuje ze cos nie tak. Podkreslam, ze od jakiegos czasu
nie istnieje moje zycie seksualne, wiec nie ma mozliwosci raczej abym
zarazala sie od partnera.
A do czego zmierzam? Mianowicie - czy to mozliwe, ze takie nawracajace
grzybice moga byc spowodowane przez obecnosc grzyba w mieszkaniu..? Np.
lozko na ktorym spie, a raczej materac, ma plamy od spodu od wilgoci z
podlogi. Wiem, ze to dziwnie brzmi, przeciez to inne grzyby itd ale juz
sama nie wiem - SKAD to sie moze brac..??

P.S. Do gina zapewne i tak bede musiala znowu sie pofatygowac, bo mowil
ze jesli bedzie dalej wracalo to trzeba zrobic posiew :|

2. Data: 2007-01-05 12:35:59

Temat: Re: a'propos damskich problemow...
Od: "Agmaki" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> P.S. Do gina zapewne i tak bede musiala znowu sie pofatygowac, bo mowil ze
> jesli bedzie dalej wracalo to trzeba zrobic posiew :|

Witam,
myślę, że to wcale nie jest głupie pytanie. Powszechnie wiadomo, że
nawracające grzybice/drożdżyce pochwy mogą być m.in. skutkiem:
1. przebytej antybiotykoterapii
2. nieodpowiedniej diety (bogatej np.w słodycze, nieświeże produkty)
3. używania nieodpowiednich środków higienicznych
4. "zagrzybiałego" otoczenia, bo przecież bezpośrednio wdychamy
chorobotwórcze bakterie.
Taka przypadłość to też niestety pewna skłonność, podatność, dość trudna do
opanowania na dłuższą metę, z którą na pewno trzeba walczyć, bo jak też
wiadomo przewlekłe infekcje pochwy mogą prowadzić do poważnych schorzeń dróg
rodnych.
Pozdrawiam!
Ania.

3. Data: 2007-01-07 13:00:13

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomo przewlekłe infekcje pochwy mogą prowadzić do poważnych schorzeń dróg

Lub np obecności gronkowca (jak było w moim przypadku)

polip w nosie
Niegojąca się rana (gronkowiec?)
bol - klucie w glowie
pulsujący ból głowy podczas leżenia