abażurki

1. Data: 2003-01-17 19:57:27

Temat: Re: abażurki
Od: "Irene" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irene" <i...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:b049vb$o02$03$1@news.t-online.com...
> Zrobilam zdjecia lampce... wyszly brzydko i niewyraznie, ale siadly
baterie
> :-( wiec mam zdjecia takie, jakie mam
> http://community.webshots.com/album/60783325CwwYYk

Dozucilam zdjec lampki, chyba zrozumiecie ;-) Wymiary z opisami potem, bo
nie moge teraz skoncentrowac sie na opisie ;-) Jutro Viktoria ma 1
urodziny... i mam juz goscie w domu :-) Zapomnialam napisac w poprzednim
poscie, ze to jest lampka kupiona, ale ja kiedys robilam taka sama :-))
Mieli ja moje sasiedzi, no i pozyczalam lampke u nich, do skopiowania :-) Ta
kolorowa czesc ja robilam na przezroczystej sztywnej folii (w Window
Colorze), wyszlo naprawde super! Lampka wprawie sie nie roznila od oryginalu
:-) wiec jak juz pisalam, jest naprawde latwa do zrobienia ;-)) Kto nie ma
dostepu do takich pretow, mozna pokombinowac z drewnianymi listewkami,
powinno sie udac...

serdecznie pozdrawiam
Irena (santafox)