aborcja- czy chroni przed dzieciobójstwem ?

1. Data: 2003-09-24 16:48:28

Temat: aborcja- czy chroni przed dzieciobójstwem ?
Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
pewnie wszyscy słyszeli o morderczyni swoich pięciu dzieci - które potem
trzymaław zamrażalce a potem w beczce
tłumaczyła się tym że mąż ją zmuszał

gdyby aborcja byłaby legalna , darmowa i prowadzona w przychodniach
rejonowych to nie byłoby takich tragedii

poza tym nie spodziewajmy się po takich ludziach jak ta wyrodna matka że
oddałaby swoje dzieci do domu dziecka lub do adopcji zamiast je uśmiercać

kobieta wolała urodzić w wannie i udusić swoje maleństwa po to aby nie
płacić za aborcję bo nie miała pieniędzy -
wolała je zabić w domowym zaciszu niż być narażoną na opinię matki która nie
kocha swoich dzieci bo je oddaje do domu dziecka
dlaczego nikt nie interesował się losem tej biednej kobiety wcześniej ?
bo w polsce panuje obłuda i hipokryzja z kościołem kat. na czele
kobieta była prosta i nie potrafiła dokonać racjonalnego wyboru
teraz efekt będzie taki że trafi do pierdla na dożywocie na koszt wszystkich
podatników
powiem cynicznie że byłoby taniej zrobić jej 5 aborcji niż zapewniać wikt i
opierunek w celi na koszt wszystkich obywateli przez paredziesiąt lat

problem jest głęboki i trudny - prawdopodobnie nie do rozwiązania w polsce -
dlatego co jakiś czas będziemy szokowani takimi wiadomościami że matka
zabiła swoje dzieci

ps.. kończę mocnym akcentem - że pewnie straciła szansę na wieczne życie w
niebie - ale pewnie większość z was jest niewierząca

xxx

2. Data: 2003-09-24 17:54:41

Temat: Re: aborcja- czy chroni przed dzieciobójstwem ?
Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Aborcja=dzieciobójstwo, ale nie rozpętujmy tu dyskusji, bo niewątpliwie NTG
Pozdr

3. Data: 2003-09-24 19:33:51

Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG

4. Data: 2003-09-24 19:44:20

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości

> Aborcja=dzieciobójstwo, ale nie rozpętujmy tu dyskusji, bo niewątpliwie
NTG

naprawde nie widzisz roznicy?:((((( tylko dzieci widza swiat czarno-bialy.
dorosli wiedza, ze sa jeszcze odcienie szarosci, nie ma tylko dobra i zla,
bywa tez mniejsze zlo:((((

5. Data: 2003-09-24 20:27:22

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Mniejsze zło, bo płód mniejszy od noworodka?
Ale zdecydowanie NTG
Pozdr

6. Data: 2003-09-24 21:38:53

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdyby aborcja byłaby legalna , darmowa i prowadzona w przychodniach
> rejonowych to nie byłoby takich tragedii
>
>no wiesz.. moze nikoniecznie skrobanka na równi z usuwaniem kamienia
nazębnego. ale gdyby tak kur#$ był w szkołach obowiązek uczenia się o
antykoncepcji - najlepiej przedmiot zakonczony normalnym egzaminem.... ale
pewnie by sie przyczepiła znaczna częsć zdewocjonowanych...... ok NTG :)

Oczyszczanie organizmu
Temperatura ciała a przemiana materii
help
Torbiel na (w) podbrodku