admin w wojsku

1. Data: 2003-08-06 09:20:30

Temat: admin w wojsku
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Administratora systemu powolano do wojska. Stoi glucha noca na warcie i
nagle widzi majaczaca w ciemnosciach sylwetke.

2. Data: 2003-08-07 20:56:42

Temat: Re: admin w wojsku
Od: "Radzio" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu algraf <a...@i...org.pl> napisał(a):

> Administratora systemu powolano do wojska. Stoi glucha noca na warcie
> i nagle widzi majaczaca w ciemnosciach sylwetke.
[ciach]

Admini to chyba zboczeni ludzie. Takie jest moje zdanie.
Gdyby nie bylo adminow to pewnie problem hakerstwa nie mialby racji bytu;))

Pozdrawiam,
Radzio

--
Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
www.kzk.site.pl

3. Data: 2003-08-13 18:48:13

Od: Piotr Dembinski <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Radzio wrote:

> [ciach]
>
> Admini to chyba zboczeni ludzie. Takie jest moje zdanie.
> Gdyby nie bylo adminow to pewnie problem hakerstwa nie mialby racji bytu;))

wielu adminow jest pewnie zboczonych na punkcie swojej pracy :)

piotr

PS.
odsylam do definicji slowa "hacker" na strone
http://info.astrian.net/jargon/terms/h.html#hacker

Nasz kochany Fundusz
przetoka B
Nowość!!!! Sport na www.tacysami.org.pl