adres w PFRON-nie

1. Data: 2002-02-11 22:07:09

Temat: adres w PFRON-nie
Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś z grupowiczów zna może adres poczty elektronicznej do osoby która
zajmuje się likwidowaniem barier w komunikowaniu się w PFRON Warszawa?

Z góry dziękuję

Pozdrawiam
- Frank

2. Data: 2002-02-12 08:25:27

Temat: Re: adres w PFRON-nie
Od: "Piotr Zawadzki" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank" <f...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktoś z grupowiczów zna może adres poczty elektronicznej do osoby
która
> zajmuje się likwidowaniem barier w komunikowaniu się w PFRON Warszawa?

Jest problem - od 1. stycznia br. PFRON już się tą kwestią merytorycznie
nie zajmuje. Z tego co mi wyjaśniono w PFRON, kompetencje dotyczące
poruszanej przez ciebie kwestii przeszły we władanie starostw powiatowych
(zgodnie ponoć z nowelizacją ustawy o rehabilitacji itd.). PFRON ma te
zadania jedynie finansować - na wniosek i wedle planu / programu
starostwa. Rozporządzenia wykonawcze dotyczące kryteriów dofinansowania,
wzorów dokumentów itp. przy składaniu wniosków o dofinansowanie tych
działań starostw mają ukazać się "lada dzień".

Z poważaniem
PZ

--
Nie rozstrzygaj sporów pięścią, zostaw to głupszym.
[Voltaire ]

Prośba o pomoc w badaniach!
Prośba o pomoc w badaniach!
Prośba o pomoc w badaniach!