agd

1. Data: 2006-03-27 12:59:04

Temat: agd
Od: "magda" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Chcialabym zakupic kuchenke oraz okap do kuchni i w zwiazku z tym mam
pytanie czym sie sugerowac przy wyborze?? Czy kupic kuchenke
zintegrowana z piekarnikiem czy oddzielnie kazdy element?? Czy
piekarnik elektryczny czy gazowy, nadmieniam iz mieszkam w mieszkaniu i
za gaz place na osobe niezaleznie od zuzycia. Dodam jeszcze, ze
bardziej zalezy mi na jakosci niz na okazji cenowej.

bardzo prosze o Panstwa opinie

magda

2. Data: 2006-03-27 13:09:38

Temat: Re: agd
Od: bib <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wypowiem się tylko w sprawie : czy piekarnik razemz kuchenką czy
odzielnie?

Z mojego doświadczenia wynika, że piekarnik pod kuchenką używa się
zazwyczaj jako dodatkowej szfki na garnki. Przynajmniej ja tak miałem,
natomiast w nowym mieszkaniu zamontowalem odzielny piekarnik umieszczony
powyżej blatu szafek i jakoś tak sam przyciąga mój wzrok i zachęca do
używania:). W każdym bądź razie uzywam go 3x częściej niż wcześniej tego
zintegrowanego z płytą.

3. Data: 2006-03-27 13:50:14

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialabym zakupic kuchenke oraz okap do kuchni i w zwiazku z tym mam
> pytanie czym sie sugerowac przy wyborze?? Czy kupic kuchenke

dwa oddzielne urzadzenia

radze piekarnik elektryczny (ceramiczny blat elektryczny tez, moim zdaniem
lepszy)
mniejsze straty ciepla (w gazowym musi byc odprowadzenie spalin
czyli ciepla tez). radze wysuwane bebechy na prowadnicach

pozdrawiam WM

4. Data: 2006-03-28 05:37:42

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa oddzielne.... piekarnik mozna wbudować na dogodniejszej wysokości.
Nie widziałam gazowych piekarników do zabudowy. Gazowe są (chyba) tylko
zintegrowane z płytą (tradycyjne kuchenki)

Pozdrawiam
Marg

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

energetyczne koktaile
Tatarak do chleba?
Czy ktoś ma może doświadczenie...