[alarm] czujka zbicia szkla (naklejana)

1. Data: 2004-08-05 08:00:56

Temat: [alarm] czujka zbicia szkla (naklejana)
Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy ktos z Was wie gdzie i za ile mozna kupic naklejaną na szybę czujkę
zbicia szkla ? mam przygotowana instalację z takimi czujkami, a znalazłem je
tylko w jednej hurtowni po ok.60-70 pln/sztuka ( a potrzebuje ich 16...)

pzdr
seba

1. Data: 2004-08-05 09:42:23

Temat: Re: [alarm] czujka zbicia szkla (naklejana)
Od: "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <b...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko w jednej hurtowni po ok.60-70 pln/sztuka ( a potrzebuje ich 16...)

A ja przy okazji alarmowego tematu : szukam dobrej czujki na podczerwień z
kurtyną na zewnątrz ( aby np nie włączała się na drobne zwierzęta, ptaki,
trzepoczący się sznurek, cienie drzew itp sztuczki). Pomóżcie bo mnie sąsiedzi
przesladują i w końcu ukatrupią :). No cudnie by było gdyby nie działała w
dzień. Ale to chyba za dużo wymagań.

Może ktoś zna dobre i niedrogie zródła zaopatrzenia.

pozdrawiam
AK

1. Data: 2004-08-05 11:42:11

Od: "Pablo C" <pch[ciach]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Optex LX40 i LX80 spełniają wszystkie Twoje postulaty ;-)
LX40 12m zasięgu, szerokość 90 lub 110st nie pamietam, LX80 24m zasięgu na
końcu szerokość wiązki 2m. Tylko tym się różnią.
Oprócz tego obie mają ustawiany płynnie próg noc/dzień (w dzień jest
martwa), tryb inteligentny (drugie pobudzenie w czasie klikunastu może
kilkudziesięciu sekund - nie pamietam dokładnie - powoduje wygenerowanie
impulsu na wyjściu), mozliwość ustawienia optyki na płaską poziomą wiązkę
(nie widzi nic ponizej siebie ignorując np psy, trawę i inne), obie są
dedykowane na zewnątrz więc mają hermetyczne obudowy. Można dokupić
opcjonalny uchwyt ułatwiający montaż.
Cena w detalu poniżej 400 zł. Ja kupię za chyba trochę ponad 200 brutto.

Pozdrawiam
PC

1. Data: 2004-08-05 11:47:40

Od: "Pablo C" <pch[ciach]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nigdy nie widziałem takiego cuda. mało ekonomiczne i chyba upierdliwe
rozwiązanie. poza tym nieestetyczne. kup zwykłą akustyczną crow gdb II lub
DSC dg-50 i masz załatwione całe pomieszczenie. koszt takiej czujki
ponizej stówy a masz z głowy całe pomieszczenie gdzie zazwyczaj jest kilka
okien. gbd II jest jak dla mnie lepsza bo ma mozliwość konfiguracji (tyklo
szkło, tylko wibracja albo oba, płynna regulacja obu kryteriów i inne)

Pozdrawiam
PC

1. Data: 2004-08-05 12:07:39

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Aug 2004 13:47:40 +0200
"Pablo C" <pch[ciach]@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> okien. gbd II jest jak dla mnie lepsza bo ma mozliwość konfiguracji (tyklo
> szkło, tylko wibracja albo oba, płynna regulacja obu kryteriów i inne)

gdzie cos takiego kupic i o tym poczytac?
w sumie moglbym cos takiego zakupic do mieszkania... tylko musialbym poczytac
o calosciowym koszcie, a nie samej czujki :)

Sierp

1. Data: 2004-08-05 12:20:38

Od: "Pablo C" <pch[ciach]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

opis: http://www.safe-mart.com/crglbrdegb.html
pdf: http://www.crowelec.com/gbdii-support.pdf

PC

1. Data: 2004-08-05 13:29:24

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Aug 2004 14:20:38 +0200
"Pablo C" <pch[ciach]@poczta.onet.pl> wrote:

> opis: http://www.safe-mart.com/crglbrdegb.html
> pdf: http://www.crowelec.com/gbdii-support.pdf

jezeli dobrze rozumiem, to jest urzadzenie ktore tylko wykryje wybicie
szyby? natomiast nie wykryje wywazenia etc?

Sierp

[Sprzedam] zmywarkę Electrolux ESF 4150
Ipe Lapacho - jaki klej
Jakie noże, jakie garnk