alarm i monitoring domu

1. Data: 2004-04-04 15:11:15

Temat: alarm i monitoring domu
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dojrzalam do tego, zeby zalozyc w domku alarm i podpisac umowe z jakas firma
ochroniarska (monitoring i grupy interwencyjne).
Na pewno czesc z listowiczow przerabiala ten problem.

Chce porownac dostepne na rynku alarmy (pod wzgledem funkcjonalnym i
cenowym) i sprawdzic jakie firmy ochroniarskie w okolicy beda
najdogodniejsze dla mnie (np. szybkosc przyjazdu grupy interwencyjnej itp.).
Ala zanim sie do tego zabiore, chcialbym sie Was poradzic, na co powinnam
zwrocic uwage wybierajac alarm, czy sa moze rzeczy ktore od razu dany alarm
dyskwalifikuja? Moze sa jakies alarmy szczegolnie godne polecenia? Na co
zwracac uwage przy zawieraniu umowy, moze sa jakies zapisy "drobnym
drukiem"? Chodzi mi o rozne kruczki i haki, rzeczy na ktore na pierwszy rzut
oka nie zwraca sie uwagi, a ktore sa wazne.

Dodam moze ze dom jest maly, ma 6 okien i 1 drzwi, poza tym sa zwierzeta
(pies i kot). Jednak obok sa puste dzialki i "plecy" domow, od sasiadow nie
widac co sie dzieje, pewnie dlatego juz dwa razy zlodzieje sobie go
upatrzyli :-(

Pozdrawiam i z gory dziekuje za rady.
Julita

1. Data: 2004-04-04 18:46:46

Temat: Re: alarm i monitoring domu
Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz siedem poziomów wykrywania agresji
Firmy oferują systemy wykrywające dopiero na szóstym lub siódmym poziomie
czyli dopiero wewnatrz domu - jest jak ja to mówię "kotlet raz"
W numerze 1/2004 pisma "Ochrona i Bezpieczeństwo" wydawnictwa Murator masz
tabele określające zagrozenie - sama to sobie wg tabel liczysz- i następnie
są zalecenia co do zabezpieczęń które sa dobrane do twojego wyliczonego
zagrożenia
Dyskusja więc na poziomie jak centralka lepsza i jakiej frimy czujki jest
bezsensowna jeśli nie ustalisz najpierw w jakiej fazie działania przestępcy
ma zadziałac system
w majowym numerze Muratora podałem przykłady pięciu zupełnie różnych
zabezpieczeń tego samego domku w zalezności od miejsca wykrywania agresji /
czyli jakie jest zagrożenie/ i ceny są od 1,5 tys do 5-8 tys
http://siudalski.republika.pl
Prawdopodobnie w 3 numerze Systemów Alarmowych będzie materiał - przykład
jak wykorzystać kamery i systemy zewnetrzne w ochronie willi
SJS

1. Data: 2004-04-04 19:46:02

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za info, postaram sie dotrzec do materialow, ktore podajesz.

Pozdrawiam
Julka

zmywarki
Umowa sprzedazy domu?