ale mnie naszlo :-)

Data: 2002-09-13 12:19:21
Temat: ale mnie naszlo :-)
Od: "maja" <m...@m...com.pl>

Wczoraj w "Kramie z robotkami" (nr 7-8/2002) znalazlam extra wzor zebry
wypietej pupcia na ogladajacych. wsiadlam w auto i prosto do pasmanterii po
11 mulin. meza nie ma, wiec obiadu tez nie bylo :-) siedzialam do 3 w nocy
nad tym, dzisiaj tez caly dzien. wymarzylam sobie te zeberke w sypialni.
wiadomo, szewc chodzi boso i u mnie nie uswiadczysz niemal zadnego mojego
"dziela". niestety mam malo czasu, bo za tydzien bierzemy slub koscielny i
wiadomo jak to jest.... ale zebra jest naprawde sliczna. szkoda, ze nie mam
skanera. ale moze ktoras z Was ma i jak by ktos byl zainteresowany... w
kazdym razie bardzo milo sie ja wyszywa.

maja (rzeszow) - chyba nie bede nic jesc caly tydzien, bo w sukni slubnej
ledwo oddycham ;-)))))