alergia a niezyt nosa...

1. Data: 2001-02-13 10:56:52

Temat: alergia a niezyt nosa...
Od: c...@i...pl (Cyb) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam alergie na roztocza i caly czas chodze z poteznym katarem,
nie moge oddychac przez nos itp.

Czy leki ktore doraznie zmniejszaja niezyt nosa sa w stanie mi pomoc
na objawy? oczywiscie tylko na objawy bo alergii nie wylecza...
Mozecie mi jakis taki lek doradzic?

ciezko sie spi majac taki katar i strasznie chrapie...

pozdrawiam
Cyb

2. Data: 2001-02-13 14:15:49

Temat: Re: alergia a niezyt nosa...
Od: "ITC" <a...@s...ch> szukaj wiadomości tego autora

polecam bezinwazyjne metody.
Doskonale efekty daje metoda MO-RA, ktora stosuje LEKROMED z Warszawy, tel.
617 15 73
http://www.ditex.polbox.pl/Lekromed.htm
powodzenia
Ludwik

U_ytkownik Cyb <c...@i...pl> w wiadomo_ci do grup dyskusyjnych
napisa_:3...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-02-13 14:39:04

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mozecie mi jakis taki lek doradzic?
>
> ciezko sie spi majac taki katar i strasznie chrapie...

Przerabiałam to, wiem jak się czuje człowiek, gdy nie może swobodnie przez nos
oddychać, szczególnie, gdy śpi, a właściwie , usiłuje spać. Próbowałam
wszystkiego. Żaden sposób, ani lek się nie sprawdził. Przeczytaj mój post w
wątku "Alergia" do Marcina. Krystyna.

4. Data: 2001-02-13 15:46:57

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyb" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam alergie na roztocza i caly czas chodze z poteznym katarem,
> nie moge oddychac przez nos itp.

Moze to nie Roztocza a Nuzeniec. Jest to pasozyt zyjacy w torebkach wlosow i
gruczolach lojowych ludzkiej skory a szczegolnie upodobal sobie miejsce w
okolicach nosa i ust przez co jest latwo przenoszony na cala skore naszego
ciala. Nuzeniec moze zakazic nawet do 60% powierzchni ciala.
Sprobuj przemyc przed snem okolice nosa i ust 60 - 70% spirytusem i
przeczytaj watek "Alergia - !?! pomocy :...( "

pzdr

Andrzej

BTW !!! Poszukuje fotek ( jpg; gif ) Swierzbowca, Nuzenca, Roztoczy,
Ptaszynca, Kleszcza i Pluskwy domowej. Dzieki za wskazanie www z w/w.

5. Data: 2001-02-13 20:21:46

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyb napisał(a):

> [...]
> Mozecie mi jakis taki lek doradzic?
>
> ciezko sie spi majac taki katar i strasznie chrapie...

Kup sobie odkurzacz z filtrami, często odkurzaj mieszkanie i meble
tapicerowane, wycieraj codziennie kurz wilgotną szmatką.
Ja np.jak mam trochę kurzu na meblach i nieodkurzone mieszkanie, to
kicham, kaszlę, mam katar...i wogóle zdechle się czuje.

Są specjalne szczepionki na Twoje dolegliwości, więc przejdź się do
laryngologa i przedstaw swój problem ( ja jako tako żyję bez
szczepionek, ale u mnie nie jest jeszcze tak źle)...Po prostu staram się
nie mieć kurzu w domu...najgorzej jest w pracy, bo sprzątaczki tak
odkurzają, że...ech!...człowiek się dusi od fruwającego pyłu z
wykładzin.

Pozdrawiam

Kaja

6. Data: 2001-02-14 07:39:45

Od: "Beatka M." <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sporo takich leków, ale najlepiej, gdyby Ci je przepisał lekarz.
Alergia na roztocza to u nas przypadłość rodzinna, wszyscy bierzemy leki,
dzięki którym możemy całkowicie normalnie funkcjonować. Jak najszybciej idź
do lekarza, po co się męczyć? Pozdrowienia Beata M.

7. Data: 2001-02-14 07:43:01

Od: c...@i...pl (Cyb) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Feb 2001 16:46:57 +0100, "Andrzej" <b...@s...com.pl>
wrote:

>Użytkownik "Cyb" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

>Moze to nie Roztocza a Nuzeniec. Jest to pasozyt zyjacy w torebkach wlosow i
>gruczolach lojowych ludzkiej skory a szczegolnie upodobal sobie miejsce w

roztocza... zrobilem test skorny i jestem uczulony w mniejszym lub
wiekszym stopniu na wszystkie gatunki roztoczy...

pozdarwiam,
Cyb

WZW szczepienie??
Zerwane wiazadla w kolanie - ??????????
Pytanie do Gastroenterochirurga?
moya-moya (?!) nowa choroba degeneracyjna naczyn krwionosnych mozgowych
Alergia - !?! pomocy :...(