problemy ze skora

1. Data: 2001-02-13 18:53:51

Temat: problemy ze skora
Od: "Martiene" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry
mam kilka pytan do dermatologow lub osob z podobnym problemem i bede bardzo
wdzieczna za odpowiedz na chociaz jedno z nich. Mam bardzo wrazliwa skore i
wszelkie zadrapania i skaleczenia trudno i dlugo sie goja. Co moze
przyspieszyc ich gojenie? Masc z witamina A? Alantan? Podobnie ze zmianami
tradzikowymi: atakuje je Davercinem i przysuszaja sie szybko, zostaje jesnak
zawsze mala czerwona plamka, ktora utrzymuje sie przez dluzszy czas- czy
mozna je jakos zlikwidowac? I czy na zmiany zapalne mieszkow wlosowych (po
depilacji: wrastanie) pomaga masc solco kerasal, czy powinnam kupic cos
innego, jesli tak, to co? Prosze o odpowiedz, bo wiosna idzie, a to
paskudztwo tak dlugo sie leczy... Dziekuje za poswiecenie mi chwilki.

Martiene