alimenty

21. Data: 2003-09-15 11:33:21

Temat: Re: alimenty
Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
news:3f659da5$2@news.home.net.pl...
> Użytkownik "Rafal" <r...@W...wp.pl> napisał

> Zdaje się, ze nagrania nie moga być dowodem (ale może się mylę).

A Rywin to co?? :)

Nie jest w Polsce powiedziane co może byc dowodem, a co nie. O dopuszczeniu
bądź nie dowodu każdorazowo decyduje sąd i tylko od sądu zależy czy dopuści
nagranie czy też nie.

> W pierwszym poście jest dość konkretna informacja "ON nie jest zameldowany
> JEJ mieszkaniu" więc chyba jasne czyje jest mieszkanie.

Nie jest jasne, bo u nas różnie się określa terminy "jego" "jej" zamiast
"ich". Ale OK - być moze to za dalego idąca wątpliwość

> Tylko ten majątek, który jest wspólny małżonków ... a nie ten, który
> małżonkowie mieli zanim wzieli ślub. Jeśli mieszkanie jest jej to jemu się
> jego połowa nie należy.

Zgoda, jeśli faktycznie jest to jej.

22. Data: 2003-09-15 14:08:54

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co ... jak czytam Twoje opisy ex-męża to się zastanawiam jak to
> możliwe, ze się ludzie z takimi potworami wiążą. Mówiąc inaczej ... jak to
> możliwe, że go kochałaś, chciałaś z nim być a później on okazała się takim
> *&^$@ ? Przecież ludzie nie zmieniają się z minuty na minutę ... te jego
> złe cechy były w nim wcześniej ... nie widziałaś ich ... czy nie chciałaś
> widzieć ?

Z doświadczenia powiem: nie wszystkie cechy się ujawniają od razu. Nieraz
trzeba paru współnych lat pod jednym dachem, sytuacji lkryzysowej, patowej,
albo zeby tej drugiej osobie przestało się chcieć. I już.

> P.S. Nie mam na celu ataku - to raczej ciekawość jak to jest, ze dobry
> związek może się przekształcić w beznadziejny.

Wbrew pozorom, to nie takie trudne.

Margola

23. Data: 2003-09-15 19:57:16

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał

> Nie wiem czy zrozumiałaś - mnie samej zajęło to prawie rok :-)

Mi trochę krócej ;-) ale załapałam o co chodzi.

Jeszcze jedno ... czy po tym wszystkim nie masz pretensji do siebie, ze
jednak wybrałaś takiego choć tyle rzeczy wskazywało na ... średni wybór?
(odp. może być na priva)

Pozdrawiam i dzięki za szczerość
MOLNARka

24. Data: 2003-09-15 19:58:08

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka napisał:

> [...]
> złe cechy były w nim wcześniej ... nie widziałaś ich ... czy nie chciałaś

Jak poznajesz człowieka, to widzisz go takim, jakim chce byś go
widziała. Potem trafia cię to coś, co sprawia, że wszystko bierzesz za
dobrą monetę i każde głupswto potrafisz sobie wytłumaczyc na własną modłę.

Tak naprawdę, to on nie jest potworem - raczej żałosnym, pokrzywdzonym
przez los, niedojrzałym frajerem z pokiereszowaną psychiką.
Wiesz.... ja zawsze miałam inklinacje do facetów z problemami, nie wiem
- jakiś instynkt opiekuńczy, czy coś. Jak w promieniu 50 km znalazła się
jakaś popierniczona ofiara to ja musialam na nią trafic i rozposcierać
swe skrzydełka. Takie moje szczęście - a właściewie pech.
Jak się ma 20 lat to nie myśli się o tym, ale jak się przeżyło swoje to
człowiek zaczyna zauważać, że z sobą coś ma nie tak i zaczyna uważać.
Ostatecznie trudno go winić za to, że jest draniem - raczej moja większa
wina, że takiego wybrałam.

Szczerze Ci powiem, że spędziłam długie godziny rozmyślając, co się
stało i dlaczego... I doszłam do jednego, zasadniczego wniosku...

Jeżeli facet wkracza do jakiejś sekty typu Hare k. i tkwi tam 7 lat to
nie jest możliwe, by był silną osobowością, bo tacy tam nie trafiali.
Jak dodasz do tego obraz dziecka wychowywanego 10 lat przez babcię, bo
rodzice byli "zapracowani" i znajdowali czas tylko w co 2 sobotę w
miesiącu na odwiedziny też masz jakiś obraz. Dodaj do tego pierwsze
małżeństwo z kobietą 8 lat starszą i juz masz typ faceta - ulegly, latwy
do sterowania, podatny na manipulacje, nieodpowiedzialny, słaby
psychicznie - ofiara!

Dopóki jesteś silna, trzynasz wszystko w garści, jesteś niezależna i
walisz ręką w stół jest oki. Ale jak się rodzi dziecko i oczekujesz
zmiany ról, opieki, większego zaangażowania, odpowiedzialności itp., bo
sama już nie masz czasu na organizowanie życia rodzinnego i zawodowego -
okazujesz slabość. Taki facet pryska wtedy szybciej niż rakieta.

W moim przypadku prysnął do prymitywnej baby po podstawówce, ale z tak
silną osobowością, że spokojnie mógł sie schować pod jej skrzydełkami i
słuchać tego co mu każe. I tak to sie własnie odbyło. Tak naprawdę ja
nie miałam problemu z nim, tylko z nią. Bo na połowę z jego poronionych
pomysłów on nigdy w życiu sam by nie wpadł.

I nagle okazujesz się, że to nie ten sam człowiek, którego znałaś.

Nie wiem czy zrozumiałaś - mnie samej zajęło to prawie rok :-)

Eulalka

25. Data: 2003-09-15 20:29:17

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli facet wkracza do jakiejś sekty typu Hare k. i tkwi tam 7 lat to
> nie jest możliwe, by był silną osobowością, bo tacy tam nie trafiali.

Kurcze,po raz kolejny potwierdza sie ze Ci z Hare maja cos nie tak z
psychika....

Magda

26. Data: 2003-09-15 20:44:19

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka napisał:

> Kurcze,po raz kolejny potwierdza sie ze Ci z Hare maja cos nie tak z
> psychika....

Inaczej - trafiają tam, bo mają coś z psychiką

Eulalka

27. Data: 2003-09-15 20:56:49

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka napisał:

> Jeszcze jedno ... czy po tym wszystkim nie masz pretensji do siebie, ze
> jednak wybrałaś takiego choć tyle rzeczy wskazywało na ... średni wybór?
> (odp. może być na priva)

Wiesz.... wtedy nie zauważałam że to średni wybór... szczerze mówiąc to
była moja największa miłość... - wiesz przez różowe okulary świat
wygląda inaczej - plują ci w oczy a ty mówisz, że deszcz pada ;-)

Generalnie nie mam do siebie żalu - ale to chyba wynika z mojej postawy
wobec świata wogóle. Ja nie żyję oglądając się wiecznie za siebie - mam
chyba (zodiakalnie) skorpionią naturę - wroga depcę, odwracam się i
odchodzę z pogardą, nie czując litości ;-).
Nie ma czego żałować. W sumie było prawie 7 lat pieknych chwil i tylko 3
paskudnych. Poza tym, długo w sobie to przerabiałam, międliłam i
szukałam logiki tam gdzie jej nie było... Ostatecznie nie żałuję -
pewnie, że wiem, że gdybym wiedziała, że tak sie to skończy nie
zdecydowałabym sie na dziecko - ale prędzej czy później znudziłoby mi
się matkowanie dorosłemu facetowi.... a i dziecko niezwykłe z tego
związku mi zostało :-)

Wiesz - ja myślę, że co Cię nie zabije to Cię wzmocni. I tego się
trzymam. Stąd czasem i moje niezbyt pochlebne opinie na temat
poniewieranych kobiet, które z własnej woli dają się poniewierać.
Ja nie wierzę, że świat kończy się na jednym czy 2. nieudanych
związkach, że przez idiotę mam się przedwczesnie zestarzeć, osiwieć i
pomarszczyć..... dla mnie to było, i jest teraz rozdziałem zamkniętym,
nie budzącym już żadnych emocji. Do niektórych z tamtych wydarzeń mam
wogóle dziwny stosunek - jakies malo realne zdają się teraz być. Ale dla
mnie najważniejsze, że mimo wszystko nie stracilam wiary w ludzi, nie
boję się facetów, nie boję się tworzyć nowych związków i nie żyję
przeszłością. No i że wyglądam lepiej (heh - ponoć ;-)) niż dobrze
zachowana czterdziestka (bo czuć, to sie zawsze czulam na dwadzieścia) :-)

Pozdrawiam

Eulalka

28. Data: 2003-09-15 21:19:35

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka napisał:

> Jeszcze jedno ... czy po tym wszystkim nie masz pretensji do siebie, ze
> jednak wybrałaś takiego choć tyle rzeczy wskazywało na ... średni wybór?

Hę.... tak mi się przypomniało odnośnie pretensji do siebie:
Scena z rosyjskiego spektaklu TV - rozważania starych ludzi o życiu.
Siedzi zramolały staruch ze staruchą, patrzą w okno i ona odzywa się,
mówiąc:
"Trzech rzeczy w życiu żałuję: że mi syna na wojnie zabili, że mi psa
przejechali, i że się za młodu za mało puszczałam!"

Jako pesymistka (bo do takich niewątpliwie się zaliczam, niestety),
uważam, że zawsze mogło byc gorzej, więc nie specjalnie mam do siebie
pretensje :-)

Eulalka

29. Data: 2003-09-15 22:01:35

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inaczej - trafiają tam, bo mają coś z psychiką

Dla kazdego niewierzącego wiara jest niezrozumiała. I proszę mi nie opluwać
tych z Hare :) Toto dziwaczne, ale kazdy ma prawo żyć, jak chce.

boniedydy

30. Data: 2003-09-16 05:29:05

Temat: Odp: alimenty
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eulalka <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bk556n$f1s$...@n...ipartners.pl...
> Tak naprawdę, to on nie jest potworem - raczej żałosnym, pokrzywdzonym
> przez los, niedojrzałym frajerem z pokiereszowaną psychiką.

Eulalka, czyżbyśmy trafiły na jednego i tego samego faceta ?? ;)

pozdrawiam

Monika

zawody
lepszy cpun czy alkoholik
molestowanie seksualne dzieci
Rafał Pietrzak :(
Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)