allegro - podroby

1. Data: 2004-06-28 20:40:38

Temat: allegro - podroby
Od: "Ewa" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
wiem ze znajduja sie tu specjalistki od oceniania orginalnosci kosmetykow
dlatego bylabym wdzieczna na spojrzenie na te aukcje:
wydaje mi sie to dosc podejrzane ze wzgledu na niesamowicie niska cene
co o tym myslicie?
Ewa

1. Data: 2004-06-28 20:59:34

Temat: Re: allegro - podroby
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa:

> wydaje mi sie to dosc podejrzane ze wzgledu na niesamowicie niska cene
> co o tym myslicie?

Tylko wywolawcza jest niska, jaka bedzie ostateczna, trudno przewidziec,
bo najszybciej rosnie tuz przed koncem aukcji. I to na moje oko nie podrobki,
tylko raczej zestaw probek (niewykluczone, ze "not for sale", choc wydaje
mi sie, ze Vichy tylko na malych probkach w saszetkach tak pisze, na miniproduktach
juz tego zastrzezenia nie ma, myle sie?).

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-06-28 21:13:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Jun 2004 22:40:38 +0200, in pl.rec.uroda "Ewa"
<h...@p...onet.pl> wrote in :

> [...]
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=27379786
>wydaje mi sie to dosc podejrzane ze wzgledu na niesamowicie niska cene

nie, to GWP. takie miniprodukty. kupuj śmiało, na wypróbowanie w sam
raz.

ale upewnij się co do daty przydatności, to stara wersja tej serii.
zmieniła się z pół roku temu albo i dawniej.

an.

Kto kupował perfumy na ALLEGRO?
Opłaca się? (depilatory)
Re: ukrycie tatuazu