analiza psychologiczna wybranego zjawiska spolecznego

1. Data: 2003-10-30 13:57:44

Temat: analiza psychologiczna wybranego zjawiska spolecznego
Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
czy nie uzyskalabym od Was pomocy w temacie
"Przeprowadz analize psychologiczna wybranego zjawiska spolecznego" ?
Chodzi mi o to, ze nie bardzo wiem, jak sie do takiego tematu zabrac i
wszystkie wskazowki: co mniej wiecej i jak powinna taka praca wygladac, beda
mile widzialne. A moze macie jakies pomysly?
pozdrawiam serdecznie

--
Demona
-----

1. Data: 2003-10-30 14:37:48

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
beda
> mile widzialne. A moze macie jakies pomysly?

Najwazniejszy jest temat, a forma? Od tego chyba sa konsultacje... jesli to
praca na studiach.

1. Data: 2003-10-30 14:45:49

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najwazniejszy jest temat, a forma? Od tego chyba sa konsultacje... jesli
> praca na studiach.

temat podalam... forma... ma nie przekraczac 5 stron maszynopisu i nie jest
to zwykly referat, a taka bardziej konkursowa praca:)
Demona

1. Data: 2003-10-30 15:01:18

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> temat podalam... forma... ma nie przekraczac 5 stron maszynopisu i nie
jest
> to zwykly referat, a taka bardziej konkursowa praca:)
> Demona

Skoro to praca konkursowa to nie moze byc sztampowa, schematyczna.
Zjawisko musi byc interesujace, musi byc duzo trafnych uwag. Jakies cytaty,
mozesz umiescic rowniez nawiazujace do tematu mysli filozoficzne. Jesli
bedziesz pisac o chodzeniu do kosciola to np. "wiara jest najwiekszym
wrogiem rozsadku", odwolanie do wiedzy psychologicznej, moze byc jakas
ankieta czy cos.

Mozliwosci jest wiele, szczegolnie, ze masz ogromne pole manewru. Wszystko
zalezy od Twojej kreatywnosci... a skoro nie wiesz nawet jak sie do tego
zabrac i nie masz pomyslu to moze zrezygnuj z tego konkursu... .

1. Data: 2003-10-30 20:24:42

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero dzisiaj sie dowiedzialam o tym temacie, wiec taki pomysl, to od razu
czasem trudno, nawet najlepszemu pisarzowi.
Nie wiem jak sie do tego zabrac konkretnie, bo praca objetosciowo mala, a
wlasnie jestem swiadoma, ze tutaj to temat rzeka. I po prostu na poczatek
moze jakies wskazowki, by poruszyc wene i wyobrazne do calosci - tylko to,
nie prosze o napisanie pracy, bo to byloby smieszne. Kazdy potrzebuje
jakiejs wskazowki, by ruszyc z miejsca... czysta fizyka;)
Demona

1. Data: 2003-10-30 20:45:16

Od: "kukikoko" <b...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy nie uzyskalabym od Was pomocy w temacie
> "Przeprowadz analize psychologiczna wybranego zjawiska spolecznego" ?

srodowisko mezczyzn drapiacych sie z rana po jajach.
jakzesz zroznicowane.

1. Data: 2003-10-31 10:08:41

Od: "nonnocere" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demona <v...@o...pl> napisał(a):

> Kazdy potrzebuje
> jakiejs wskazowki, by ruszyc z miejsca... czysta fizyka;)

Weź na przykład Aronsona "Psychologia społeczna - serce i umysł" - kopalnia
pomysłów :). Możesz na przykład wybrać jakieś wydarzenie społeczne, które
zbulwersowało opinię publiczną. Na przykład skopanie kogoś w tłumie ludzi,
wśród których nikt nie zareagował. A potem oczywiście uczestniczą w czarnych
marszach, bo tak im wygodniej. No i masz już zjawisko rozproszonej
odpowiedzialności. Opisz je w kontekście dostępnej literatury i zaproponuj
rozwiązanie problemu. I praca gotowa :)

Pozdrawiam, Madzia

1. Data: 2003-12-03 10:16:18

Od: "merry" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Mow do mnie jeszcze..."
>             Kazimierz Przerwa-Tetmajer
>
> cze, nie znam odp na twoje pytanie, ale chciałam sie spytac czy jestes
sudentka psychologii, jeslki tam czy mogla bys wyslac mi inf o studiach i
egzaminach, bardzo prosze o kontakt

PsychLIT
moje małe i wielkie dylematy
moje małe i wielkie dylematy