anatoksyna p/tężcowa - skutki uboczne?

1. Data: 2003-06-11 12:29:23

Temat: anatoksyna p/tężcowa - skutki uboczne?
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

W niedzielę po wypadku podano mi AT. Czy normalne jest powstanie
zaczerwienienia, obrzęku, swędzenia (w miejscu iniekcji) i utrzymywanie się
temperatury do 38,5( skokowo)? W sumie to już trzy dni i trochę nietypowe to
mi się wydaje. Wieczorem objawy się nasilają. Może czymś smarować albo zwykłe
zimnie okłady?

Dzięki za info :)

2. Data: 2003-06-11 13:40:08

Temat: Re: anatoksyna p/tężcowa - skutki uboczne?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Jun 2003, Magdalena Chlebna wrote:

> W niedzielę po wypadku podano mi AT. Czy normalne jest powstanie
> zaczerwienienia, obrzęku, swędzenia (w miejscu iniekcji) i utrzymywanie się
> temperatury do 38,5( skokowo)? W sumie to już trzy dni i trochę nietypowe to

pytanie czy to jest faktycznie odczyn poszczepienny czy po prostu
zupelnie niezalezna infekacja. Lepiej zglos sie do lekarza
aby zbadal i to rozstrzygnal

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-06-11 16:34:49

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a):

> pytanie czy to jest faktycznie odczyn poszczepienny czy po prostu
> zupelnie niezalezna infekacja. Lepiej zglos sie do lekarza
> aby zbadal i to rozstrzygnal

Może też tak jutro zrobię, ale nie chcę by ktoś mnie wyśmiał i powiedział, że
z bzdurą przychodzę :) Także wolałabym wiedzieć czy takie objawy 3 doby po
iniekcji traktować jako normę. Szkoda komuś głowę zawracać niepotrzebnie.

Zdrówka, Madzia :)

4. Data: 2003-06-11 17:49:41

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-11 Magdalena Chlebna napisał(a)

> [...]
> powiedział, że z bzdurą przychodzę :) Także wolałabym wiedzieć czy
> takie objawy 3 doby po iniekcji traktować jako normę. Szkoda komuś
Magda jakie niepotrzebnie przecież to Twoje zdrowie :)
Pozdrawiam. I kuruj sie szybko.

--
Pozdrawiam.
Paweł Zioło (zielsko)

5. Data: 2003-06-11 18:14:15

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> napisał(a):

> Magda jakie niepotrzebnie przecież to Twoje zdrowie :)
> Pozdrawiam. I kuruj sie szybko.

Ok zielsko :) Ale przez takie niepotrzebne wizyty może nie starczyć na
zatrudnienie takich specjalistów jak my ;). Trzeba dbać o swoje miejsce pracy
w źle dofinansowanej służbie zdrowia, a nie dodatkowo ją jeszcze obciążać :)
Kto jak kto, ale my mamy MISJĘ do spełnienia :)
A tak na serio to jutro zobaczę i zdecyduję, jak wysiaduję przy kompie to nie
jest jeszcze tak źle :)

pozdrawiam, Madzia

6. Data: 2003-06-11 18:32:55

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ją jeszcze obciążać :) Kto jak kto, ale my mamy MISJĘ do spełnienia :)
> A tak na serio to jutro zobaczę i zdecyduję, jak wysiaduję przy
Kto jak kto ale to MY powinnismy wiedziec ze czestym powodem powiklan i
dluzszego patrz.drozszego leczenia jest a)pozne zgloszenie sie do
lekarza b0 nie zgloszenie sie do lekarza bo przejdzie samo ;)
Pozdrawiam. I nie pisz misja bo nam kaza za darmo pracowac;)
Lepiej ZADANIE ;)

7. Data: 2003-06-11 18:37:04

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

A i jeszcze czyzbys zapomniala ze przeciwdzialanie jest tansze od
leczenia?? Jak to ma byc cos powaznego to lepiej d.. pozawracac raz a
pozadnie :)

--

wrzód dwunastnicy
połamana teściowa!