anemia i co dalej?

1. Data: 2004-12-29 09:20:41

Temat: anemia i co dalej?
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam takie pytanie, czy jeśli wykryto u mnie lekką anemie to
prawidłowym będzie dalej wykonanie gastroskopii, bo czy anemia nie może być
przypadkiem wynikiem hemoroidów i czy wtedy rodzaj badań nie byłby inny?

I drugie pytanie czym sie rózni tak na "chłopski rozum" przebieg badania
gastroskopii od sondy, tzn czy jest bardziej mniej przyjemne, ile trwa?
Z góry dziekuje za wszelkie info na w/w "zagadnienia" :)
Pozdrawiam
Sławek Ś.