ani jednego ginekologa?

1. Data: 2003-04-06 12:17:12

Temat: ani jednego ginekologa?
Od: "czerstwy" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nikt nie umie odpowiedziec na proste pytanie i wyjasnic nurtujacych mnie
watpliwosci?
przypomne: pytalem
czy mozliwe jest zajscie w ciaze w 27 dniu cyklu? (czasami okresy bywaly
nieregularne - najdluzszy 40 dni). zrobilismy test ciazowy (quick vue) 5 dni
po ostatnim stosunku - wynik byl negatywny.jakie jest prawdobodobienstwo
zajscia w ciaze podczas stosunku bez zabezpieczenia ale bez wytrysku?
prosze o powazne odpowiedzi
z gory dzieki

2. Data: 2003-04-06 12:58:30

Temat: nie trzeba byc ginekologiem...
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-04-09 05:30:53

Temat: Re: ani jednego ginekologa?
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie jest prawdobodobienstwo
> zajscia w ciaze podczas stosunku bez zabezpieczenia ale bez wytrysku?

Od 5 lat w moim przypadku rowne 0. A w przypadku kolegi 50% - za drugim
razem na 2 stosunki bez zabezpieczenia. Wiec sam sobie policz :-) A jeszce
jeden kolega nawet z wytryskiem nie moze dzieciaka splodzic. I OBOJE maja
wszystko OK. NIKT ci nie powie jakie prawdopodobienstwo. Alb opowie w ten
sposob: prawdopodobienstwo rowne 50%: albo splodzisz, albo nie!

Test ciazowy moze klamac. Znam (z opowiadan wiarygodnej osoby), ze
dziewczyna RAZ przespala sie z chlopakiem (na wsi), on ja olewal pozniej,
zrobila test - JEST, wiec poszla i rzucila sie pod pociag. PO jej smierci
stwierdzono, ze nie byla w ciazy.

Białe (niebieskie) światło a oczy...
spam książki
marihuana