ankieta

1. Data: 2003-02-24 23:34:57

Temat: ankieta
Od: "Marta" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...Witam grupowiczów...
Mam prośbę.. prosze wymiecie mi rzeczy,zjawiska, zachowania ludzkie które
są dla was FASCYNUJĄCE, CIEKAWE, DZIWNE, ZABAWNE...
Pilnie poszukuje tematu do mojej pracy empirycznej i byłabym wdzieczna za
każde, nawet najbardziej absurdalne pomysły.

np. Czy nie dziwi was fakt ,że ci sami ludzie w jednej grupie wcielają się
w role kozła ofiarnego a w drugiej stają sie liderami???!!!!
mnie to frapuje..
a co WAS????

Z góry dzięki za pomoc

1. Data: 2003-02-25 07:45:49

Temat: Re: ankieta
Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

dla mnie np. ciekawe a wręcz fascynujące jest to, jak ludzie potrafiaą się poddawać
myśleniu grupowemu (chyba rozumiesz: też
owczy pęd, uleganie itd...) - po prostu ludzka głupota i bezmyślność.

1. Data: 2003-02-25 08:18:54

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> każde, nawet najbardziej absurdalne pomysły.

założenie z góry raczej jest złe - bo coś dla jednej osoby może być totalnie
absurdalne a dla drugiej mądre i wartosciowe.
Dlatego ankieta wykarze przekłamania z winy autora. Ankieta sugeruje odpowiedz, wiec
jest zle zrobiona.

Sprzedam Alfred Luecke. Sztuka pisania, czyli... (GRAFOLOGIA)
Dobrze jest znaleść kogoś życzliwego
Postawiła mnie przed zbyt trudną próbą....
Kiedy kobieta zdradza mezczyzne?
nasi idole...