antresola

1. Data: 2006-05-22 05:35:31

Temat: antresola
Od: "Kiełb Ewelina" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nasze mieszkanie ma 4 m wysokosci i zastanawiamy sie czy jest sens robic w
nim antresole. Na antresoli chcielibysmy miec sypialnie, pokoj do pracy i
garderobe. Antresola ma byc albo na polowie mieszkania albo w ksztalcie
litery L. Tylko teraz zastanawiamy sie jaka wysokosc powinnismy zostawic na
dole, czy 2,2 m wystarczy? Jesli ktos z grupowiczow ma doswiadczenie prosze
o porade.

2. Data: 2006-05-22 07:10:57

Temat: Re: antresola
Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nasze mieszkanie ma 4 m wysokosci

Trochę mało, zamiast pokoju do pracy wyjdzie pawlacz. Moja znajoma ma
antresolę w podobnym mieszkaniu ale ona należy do grupy niskich obywateli.
Ja dysponując wzrostem 196cm nie mogę się nigdy znaleźć w jej mieszkaniu.
Zawsze musze się przed czymś schylać. Nie potrafił bym tam mieszkać na
stałe. Weź pod uwagę że podłoga tez ma jakąś grubość, dasz 220 cm w pokoju +
20 cm podłogi i na antresole zostaje 160. Jesteś pewna że twoje mieszkanie
ma od podłogi do sufitu 400cm a nie np: 380cm albo 360cm ??

3. Data: 2006-05-22 08:38:56

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Kiełb Ewelina napisał(a):
> [...]
> nim antresole. Na antresoli chcielibysmy miec sypialnie, pokoj do pracy i

Przy tej wysokosci, to albo:
1) jestes wzrostu ponizej 1.6m
2) na gorze bedzie pomieszczenie typu sypialnia
W innych przypadkach za nisko. Ja mam 5.5m i jest na styk, ale juz
cywilizowanie.

PS. Popraw delimiter.

Marcin Marski

efekt surowego betonu na scianie