anty-cellu AVONu

1. Data: 2003-08-08 10:39:25

Temat: anty-cellu AVONu
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wierzylam reklamie, ale to naprawde dziala! :-)

Przeprowadzilam eksperyment. Przez trzy tygodnie (bo tylko na tyle
wystarcza zawartosci tubki uzywana oszczednie) codziennie wcieralam w
uda i posladki tyle tylko zeby sie wchlonelo, bez specjalnego masowania,
bo pisza, ze nie trzeba.
Efekt natychmiastowy: wygladzenie skory.
Efekt po 3 tygodniach: jedno udo -1 cm w obwodzie, drugie -2 cm! Az
mierzylam kilka razy o roznych porach dnia, bo nie moglam uwierzyc ;-)
I cellu taki jakby 'drobniejszy', w mniejszych grudkach :-)))
Zeby uprzedzic ewentualne pytania: nie cwiczylam, nie zmienilam diety,
nie zmienilam trybu zycia. Samo tak, od kremu :-)))

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-08 10:50:16

Temat: Re: anty-cellu AVONu
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zeby uprzedzic ewentualne pytania: nie cwiczylam, nie zmienilam diety,
> nie zmienilam trybu zycia. Samo tak, od kremu :-)))

A uwzglednilas cykl menstruacyjny?

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-08-08 10:54:57

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p wrote:

> A uwzglednilas cykl menstruacyjny?

No pewnie, wlasnie jestem w tej 'najgrubszej' fazie :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-08 10:56:33

Od: "Basia Marczak" <b...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to rzeczywiscie wyglada na rewelacje. Chyba sie skusze:)))
>
> Pozdrawiam,
> Aga

Czy ten nowy anty cellulit Avonu tez tak mocno chlodzi jak ten poprzedni?
Basia

1. Data: 2003-08-08 10:57:00

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-08 11:08:14

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Marczak" <b...@j...net> napisał w wiadomości
> Czy ten nowy anty cellulit Avonu tez tak mocno chlodzi jak ten poprzedni?
> Basia
> >

> Nie, nie chłodzi wcale, ma też inną konsystencję, nie żelu tylko lekkiego
kremu

1. Data: 2003-08-08 11:45:40

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Zeby uprzedzic ewentualne pytania: nie cwiczylam, nie zmienilam diety,
> nie zmienilam trybu zycia. Samo tak, od kremu :-)))

Co prawda nie uzywazam go osobiscie, ale moja mama uzywala, i tez byla pod
wrazeniem. Podobno niesamowicie wygladza skore, przez co jest mila w dotyku,
a przy dluzszym uzywaniu redukuje cellulitis :)))

1. Data: 2003-08-08 12:00:32

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Nie wierzylam reklamie, ale to naprawde dziala! :-)

Ja u siebie nie zauwazylam redukcji cellu :-(
a tak zastanawiam sie nad aptecznym Norelem
(jest ich kilka - który?)

M.

p.s. wiem wiem... bylo na grupie juz, ale moze komus pomógl

1. Data: 2003-08-08 12:08:50

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8-08-2003 o godz. 14:00 Sekret napisał(a):
> Ja u siebie nie zauwazylam redukcji cellu :-(

Na mnie tez nie dziala, zuzylam dwa opakowania i nic... A
jeszcze dodatkowo cwicze.

Załóż konto pocztowe - - czekają upominki i rejs katamaranem po Bałtyku
z kapitanem Romanem Paszke! - < http://profil.wp.pl/promocja.html >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-08 12:41:02

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Błaszczak wrote:

> Na mnie tez nie dziala, zuzylam dwa opakowania i nic... A
> jeszcze dodatkowo cwicze.

To moze przestan cwiczyc ;-)

Pozdrawiam
ISIA

oliwka po opalaniu?
Yves Rocher - seria "Pro retinol 100%..."
CILEST-skutki uboczne
lux
perfumy