antybiotyk nieregularnie

1. Data: 2005-07-20 05:51:24

Temat: antybiotyk nieregularnie
Od: "Mayson" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, stomatolog przepisał mi Dalacin C i polecił wybrać do końca (16
kapsułek, dawkowanie 1 kapsułka 3 razy na dobę).
Wczoraj zapomniałem o porcji wieczornej (10 kapsułka) i wziąłem ją dopiero
dzisiaj rano. Czy taka przerwa może mieć zasadniczy wpływ w leczeniu?

Mayson

2. Data: 2005-07-20 14:32:06

Temat: Re: antybiotyk nieregularnie
Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wczoraj zapomniałem o porcji wieczornej (10 kapsułka) i wziąłem ją dopiero
> dzisiaj rano. Czy taka przerwa może mieć zasadniczy wpływ w leczeniu?

nci się nie stanie jezeli wziołeś ja od razu rano
co do Dalacin C brałam go tez cała kuracje i nabawiłam sie zapalenia jelit
czy coś podobnego który objawiał się bardzo nie przyjemnie np. bule brzucha
biegunka a poźniej anwet krew z odbytu
zarzywaj do tego jakieś leki osłonowe np lakcid bo moze sie skończyć tak jak
u mnie
pozdraiwam

3. Data: 2005-07-20 16:00:11

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości

> zarzywaj do tego jakieś leki osłonowe np lakcid bo moze sie skończyć tak
> jak u mnie

lekarz, ktoremu ufam, mowi, ze lakcid, lactovaginal, trilac nie pomoga.
wylacznie jogurt naturalny, bez cukru, owocow.

4. Data: 2005-07-20 19:59:26

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości
> zarzywaj do tego jakieś leki osłonowe np lakcid bo moze sie skończyć tak
> jak u mnie

Dodam, że oprócz osłonowych leków lekarze zalecają przy dużej wrażliwości
jelit pić jeszcze dodatkowo koniecznie jogurty, kefiry, zsiadłe mleko :-)

Pozdrawiam
Masoneczka

Przekrwione oko
biopsja czy to boli?