antybiotyki ototoksyczne

1. Data: 2004-06-18 21:14:46

Temat: antybiotyki ototoksyczne
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy Atecortin (oxytetracyclinum hydrochloricum, polymyxinum B sulfuricum,
hydrocortisonum aceticum, vehiculum) nalezy do antybiotykow ototoksycznych?

pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2004-06-18 21:34:44

Temat: Re: antybiotyki ototoksyczne
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

teoretycznie polimyksyna jest ototoksyczna

3. Data: 2004-06-19 11:19:06

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teoretycznie polimyksyna jest ototoksyczna

czy stosowana miejscowo, jakos zawiesina do ucha, rowniez?

4. Data: 2004-06-19 11:26:34

Od: "Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby tak było, Atecortin nie byłby stosowany jako lek do ucha.

5. Data: 2004-06-19 11:34:45

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby tak było, Atecortin nie byłby stosowany jako lek do ucha.

zgadzam sie, jest to logiczne, ale wolalam sie upewnic, poniewaz mam
uszkodzony nerw sluchowowy w jednym uchu i "chucham" na to zdrowe ;-) a
odpowiedz Justy troche mnie zbila z tropu

pozdrawiam
Agnieszka

[SPAM] Poszukujemy tłumacza - język niemiecki
Antybiotyki a alkohol ! Pilne !
Busty European Teens 2766
Euceryna i lekobaza
ZIEMIA 5,15ha na Mazurach = KTO DA MNIEJ !!!