Antybiotyki a alkohol ! Pilne !

1. Data: 2004-06-17 17:00:22

Temat: Antybiotyki a alkohol ! Pilne !
Od: "5M@I_3[" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam następujące pytanie. Przez 21 dni muszę brać antybiotyk, bodajze Duomox...
Co prawda na ulotce nie ma nic na ten temat, ale chciałem się zapytać o
połączenie się tego leku z alkoholem... Czy mają one jakieś interakcje ? Czy
mogę spożywać alkohol biorąc ten lek ? Jezeli nie, to czy wogole nie, czy tez
w jakichs odstępach czasu ? proszę o pilną odpowiedź i z góry za nią dziękuję !

2. Data: 2004-06-18 06:48:02

Temat: Re: Antybiotyki a alkohol ! Pilne !
Od: "Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z zasady jest tak że alkohol zwiększa aktywność enzymów mikrosomalnych
wątroby a co za tym idzie przyspiesza metabolizm pewnych leków. Tak samo
jest w tej sytuacji. Oznacza to że pijąc alkohol przyspieszasz metabolizm
antybiotyku i skutkuje to mniejszymi jego stężeniami w organizmie czyli
osłabieniem działania.
Nie radzę pić wogóle podczas kuracji.

Busty European Teens 2766
Euceryna i lekobaza
ZIEMIA 5,15ha na Mazurach = KTO DA MNIEJ !!!
felczer - recepty refundowane
Jak wyekstrahowac kwas ursolowy z melisy?