antykoncepcja

1. Data: 2003-07-13 10:27:23

Temat: antykoncepcja
Od: "comet" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy 11-godzinne opoznienie w przyjmowaniu pierwszej tabletki w cyklu bedzie
mialo jakikolwiek wplyw na skutecznosc zabezpieczenia w tym cyklu?

Prosze o linki do dobrych stron na temat antykoncepcji.

2. Data: 2003-07-13 11:35:25

Temat: Re: antykoncepcja
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jul 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:berc3l$iof$1@nemesis.news.tpi.pl :

> Prosze o linki do dobrych stron na temat antykoncepcji.

http://www.antykoncepcja.pl/

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

3. Data: 2003-07-13 11:37:08

Temat: Odp: antykoncepcja
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik comet <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:berc3l$iof$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> mialo jakikolwiek wplyw na skutecznosc zabezpieczenia w tym cyklu?
>
> Prosze o linki do dobrych stron na temat antykoncepcji.

Hej
11 godzinne nie, od 12 godz. powinno się dodatkowo zabezpieczyć. Zalezy tez
który dzień po zapomnianej tabletce sie kochaliscie. jeśli od razu
następnego, to organizmowi brakuje tych hormonów, a jesli kilka dni później
(czyli wzielaś już kilka tabletek od czasu tej zapomnianej), to w ogole nie
ma się czym martwić.
Ja kiedys nie wziełam tabletki 20 godz. 3 dni później sie kochałam bez
zaabezpieczenia. Byłam u lekarza i pani powiedziała, że mam sie nie martwić
:)
Ustaw sobie alarm w telefonie, albo spraw sobie przypomniacz (mozesz dostać
od lekarza albo kupić). bardzo pomocne!
A póki co, nie marwt się o nic.

http://www.baba.org.pl/
http://www.zdrowemiasto.pl/modules.php?name=News&fil
e=article&sid=2283&alt=5
4
http://www.schering.pl/

Pozdrawiam
m.

4. Data: 2003-07-13 13:22:19

Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mrowka wrote:
> (...) który dzień po zapomnianej tabletce sie kochaliscie. (...)

cóż to za dziwna maniera językowa, nazywanie kopulacji "kochaniem się" i
to na grupie mającej ambicję naukowości pl._sci_.medycyna !!

"odpowiednie dać rzeczy słowo"

JH

5. Data: 2003-07-13 17:47:06

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Haziak"
> cóż to za dziwna maniera językowa, nazywanie kopulacji "kochaniem się" i
> to na grupie mającej ambicję naukowości pl._sci_.medycyna !!
Cóż to za dziwna maniera językowa, zaczynanie zdania od małej litery!
(Rada: wypróbuj "shift"). Natomiast nazwanie stosunku kochaniem się
czy koplulacją nie ma nic wspólnego z naukowością.
Asia

6. Data: 2003-07-13 18:05:20

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jul 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bes5ui$oiu$1@news.onet.pl :

> Natomiast nazwanie stosunku kochaniem się
> czy koplulacją nie ma nic wspólnego z naukowością.

Jakiego stosunku? Ja mam do ciebie stosunek dosc zyczliwy... czy to znaczy
ze kopulujemy?

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=25807
Nie ma tam wzmianki o kochaniu sie, stosunkach

Ja sprobuje wkrotce napisac wiecej na ten temat i pokazac ludziom, ze tak
wazne dla ludzi dzialania jak kopulacja i inne dzialania z uprawianiem
porno zwiazane mozna nazywac precyzyjnie i adekwatnie.
Wystarczy pozbyc sie religijnego zaklamania i falszywego, glupiego wstydu
(tez uwarunkowanego religijnie).

Z dobrymi życzeniami,

7. Data: 2003-07-13 18:43:08

Od: "mIrO" <a...@g...SMIECIOMMOWIMYNIE.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism" zamiescil w czelusciach usenetu
nastepujaca wypowiedz: :

> [...]
> porno zwiazane mozna nazywac precyzyjnie i adekwatnie.
> Wystarczy pozbyc sie religijnego zaklamania i falszywego, glupiego wstydu

Wiele razy sie z Toba nie zgadzam, ale w tym przypadku akurat sie zgadzam.
Czekam na wyniki i mam nadzieje, ze nie zostane niemile zaskoczony.

> Z dobrymi życzeniami,
> --
> Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości

pozdrawiam
mIrO wAkAcYjnY

8. Data: 2003-07-13 19:24:26

Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyna spytała o antykoncepcje, a zaczynają się koleżeńskie (bądź nie)
pogaduszki........Oto grupy dyskusyjne!
Pozdrawiam
m.

9. Data: 2003-07-13 19:33:27

Od: "mIrO" <a...@g...SMIECIOMMOWIMYNIE.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "mrowka" <o...@p...onet.pl> napisała w wiadomości :
> Dziewczyna spytała o antykoncepcje, a zaczynają się koleżeńskie (bądź nie)
> pogaduszki........Oto __grupy dyskusyjne!__

Jak sama nazwa wskazuje, sluza do _dyskutowania_. Bezsensem jest zaczynanie
nowego watku w momencie, gdy w jakims juz isteniejacym schodzi sie troche z
tematu. Przeciez Tobie nikt nie kaze tego czytac. Rzucasz okiem, nie
interesuje Cie to, to dowidzenia, nie czytam :)

pozdrawiam
mIrO

10. Data: 2003-07-13 19:41:16

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jul 2003 from pl.sci.medycyna
message-id= news:bes97v$c0n$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Wiele razy sie z Toba nie zgadzam, ale w tym przypadku akurat sie
> zgadzam. Czekam na wyniki i mam nadzieje, ze nie zostane niemile
> zaskoczony.

Prawdopodobnie zostaniesz niemile zaskoczony, bo ja staram sie myslec i
nazywac dosc adekwatnie a to malo komu sie podoba.

Ludzie wbrew pozorom nie mysla logicznie ale mysla emocjonalnie. Wystarczy
tylko, ze cos zostanie inaczej nazwane albo przedstawione, niz oni
przywykli i juz jest to powod aby miec do tego emocjonalne negatywny
stosunek.

Zwroc uwage z jakimi oporami wrprowadza sie/nie wprowadza sie system
metryczny do USA. Albo jak ciezko ludziom bylo przestawic sie na nowe zlote
po wymianie pieniadza w Polsce. Niektorzy pojedynczy chyba do dzis nawet
mowia, ze wydaja miliony...

To o czym pisze ujalem w Teorii Madrosci. Napisalem, ze na kazda zmiane, a
tym bardziej madrzejsza, potrzeba wiele czasu i starania. Zachodzi taka
zmiana z oporami.

Stad tez moje powiedzenie: "Jesli nie wspierasz dobra, to wspierasz zlo".
Jesli aktywnie nie wspierasz pozytywnych korzystnych zmian jezykowych, to
negatywne i niekorzystne same sie rozprzestrzenia i utrwala.

Z dobrymi życzeniami,
--

Torbiel
wyniki krwi