Przebarwienia na twarzy

1. Data: 2003-07-13 13:04:50

Temat: Przebarwienia na twarzy
Od: "Daniel" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Dwa late temu gdy rodzice prowadzili SOLARIUM naduzywalem naswietlen
sztucznego sloneczka i w wyniku mam na polikach czerwone placki zwane
przebarwieniami (z jednej strony rowniez widoczna jest jasna plama
wyrozniajaca sie w zaczerwienieniu ) jaka mascia powinnienem smarowac te
miejsca zeby w choc malym stopniu wyeliminowac te niechciane
zaczerwienienia? zabiegi laserowe raczej odpadaja, skontaktowalbym sie z
dermatologiem ale niestety brak czasu mi na to nie pozwala wiec licze na
Panstwa pomoc.

Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam.
Daniel.

2. Data: 2003-07-18 10:19:58

Temat: Re: Przebarwienia na twarzy
Od: "Janek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczerwienienia? zabiegi laserowe raczej odpadaja, skontaktowalbym
> sie z dermatologiem ale niestety brak czasu mi na to nie pozwala wiec

Najlepiej maścią na szczury :)

--
pozdr :)
Janek