aparat ortodentystyczny

1. Data: 2001-01-20 17:28:04

Temat: aparat ortodentystyczny
Od: "Alexandro" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje zalozenie aparatu ortondentystycznego, oraz czy w wieku 18 lat
jest mozliwa korekta uziebienia poprzez w/w aparat ???

2. Data: 2001-01-20 18:20:05

Temat: Odp: aparat ortodentystyczny
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korekcja uzebienia jest mozliwa do jeszcze duzo pozniejszego wieku. Problem
w tym ze trzeba zalozyc tak zwany aparta staly a to duze pieniazki

Doktorke

Użytkownik Alexandro <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94chsk$odp$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-01-20 23:08:23

Temat: Re: aparat ortodentystyczny
Od: "Alexandro" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

priv6.onet.pl napisał(a) w wiadomości: <94ckcs$gna$1@news.onet.pl>...
>Korekcja uzebienia jest mozliwa do jeszcze duzo pozniejszego wieku. Problem
>w tym ze trzeba zalozyc tak zwany aparta staly a to duze pieniazki

Tak , ale wlasnie ile... szacunkowo ... ????

4. Data: 2001-01-21 01:25:14

Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hm nie mam zielonego pojecia kiedys 4 lata temu to bylo okolo 1200 zł ale
teraz napewno jest duzo wiecej

Doctore
Użytkownik Alexandro <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94d5qp$1v0$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2001-01-22 09:05:43

Od: "morla" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alexandro napisał(a) w wiadomości: <94chsk$odp$1@news.tpi.pl>...
>Ile kosztuje zalozenie aparatu ortondentystycznego, oraz czy w wieku 18 lat
>jest mozliwa korekta uziebienia poprzez w/w aparat ???

ja płaciłam za aparat stały:
-góra - biały - 1800 zł w listopadzie 1999 (biały jest b. estetyczny, ale
droższy)
-dół - srebrny - 1400 zł w lutym 2000
oprócz tego co miesiąc mam wizyty na zmianę drucików itp 50-100 zł
To sa ceny w Warszawie u naprawde dobrej ortodontki
Monika

6. Data: 2001-01-22 09:09:20

Od: "morla" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To sa ceny w Warszawie u naprawde dobrej ortodontki
>Monika

zapomniałam dodać, mam 26 lat więc twoje 18 to nie jest za późno, widziałam
tez w przychodni babkę około 40 lat z aparatem na zębach. Poza tym takie
leczenie trwa krócej niz aparatem ruchomym - od 1,5 roku do 3 lat, zależy od
wady zgryzu, ale czas szybko leci...i nawet sie nie pamięta że się mówi do
kogoś w aparacie...
do czyszczenia zębów przyda ci sie szczoteczka elektryczna - naprawde czyści
dobrze, a przy aparacie trzeba b. dbać o higienę bo co nieco zostaje po
jedzeniu w drucikach, gumkach i klamrach.
Monika

7. Data: 2001-01-22 16:28:36

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2600,00 plus wizyty (ok. jednej w m-cu po zalozeniu, wczesniej troche czesciej).
Mam 22 lata.

soczewki night&day
jednostka chorobowa
Grzybice
glupie konowaly, wlasciwie eksperymentatorzy a'la Mengele...
Dane z karty ciąży