apropo ponizszej duskusji o szkole

1. Data: 2003-09-04 18:06:32

Temat: apropo ponizszej duskusji o szkole
Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=1&ITEM=1131570&KAT=
242

Zainteresowaly mnie niektore komentarze,
dotyczace dzieciakow przesladowanych w szkolach!

Przyznam, ze troszke sie zaniepokoilam, zwlaszcza po dzisiejszej rozmowie z
moim synem.

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-09-04 19:34:11

Temat: Re: apropo ponizszej duskusji o szkole
Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dotyczace dzieciakow przesladowanych w szkolach!
>
>Przyznam, ze troszke sie zaniepokoilam, zwlaszcza po dzisiejszej rozmowie z

Mysle ze nie jest zle, dopoki rozmawiacie, dopoki, czy odkąd, wiesz co sie
dzieje. Ma to znaczenie i dla Ciebie, ale mysle, ze wieksze dla dziecka.
Jesli juz czytasz.. zobacz to:
"Analfabeci uczuć. Polacy nie potrafią wyrażać tego, co czują."
http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1126777
(nieco rozwodnione, ale jest cos "na rzeczy")
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-04 20:04:16

Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mysle ze nie jest zle, dopoki rozmawiacie, dopoki, czy odkąd, wiesz co sie
> dzieje. Ma to znaczenie i dla Ciebie, ale mysle, ze wieksze dla dziecka.

Tak, rozmawiam czeto z synem.
Michal wie ze zawsze moze do mnie przyjsc i robi to...rozmawiamy o wielu
rzeczach, nie tylko tych smutnych....
czyli najwazniejsze, ze mam z nim kontakt, ze wie ze zawsze moze na mnie
liczyc.

> Jesli juz czytasz.. zobacz to:
> "Analfabeci uczuć. Polacy nie potrafią wyrażać tego, co czują."
> http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1126777
> (nieco rozwodnione, ale jest cos "na rzeczy")

dzieki Marsel :-)

Ula
www.ulast.prv.pl

[ankieta] Mozliwosc charakteryzowania UGD po raz drugi!
czym jest SHC?
kochanek
kiedy to się skończy [NTG] i czyja to wina?
Więzienie ale czy takie????