ariston, samsung czy elektrolux

1. Data: 2006-07-07 19:19:01

Temat: ariston, samsung czy elektrolux
Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

chodzi o wybor lodowki, moze macie jakies doswiadczenia na tym polu i wsrod
tych producentow, chodzi o modele:
ariston mbl2023is
samsung rl39wbms
elektrolux enb-3851x

wszystkie inox (lub srebrne), moze jakies + lub - w/w modeli?

pozdr

2. Data: 2006-07-08 08:39:08

Temat: Re: ariston, samsung czy elektrolux
Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e8mc3t$e13$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Macias z adresu <a...@b...cc> napisał(a):

> chodzi o wybor lodowki, moze macie jakies doswiadczenia na tym polu i
> wsrod tych producentow, chodzi o modele:
> [...]

nie kupuj ariston
są głośne

w mojej opinii raczej electrolux, chociaż nie znam samsunga

plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

3. Data: 2006-07-08 09:25:20

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 7/7/2006 9:19 PM, Macias wrote:
> chodzi o wybor lodowki, moze macie jakies doswiadczenia na tym polu i wsrod
[...]
> elektrolux enb-3851x

Zobacz
http://groups.google.com/group/pl.rec.dom/msg/ea832c
14f91e21ab

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2006-07-08 17:31:41

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za opinie, chyba postawie na koreanczyka

5. Data: 2006-07-09 12:43:11

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ariston mbl2023is
> samsung rl39wbms
> elektrolux enb-3851x

A pomyślałeś o Boschu lub jego bracie Siemensie ? Osobiście mam Boscha, taką
ponad 2 metrową krowę z dwoma agregatami. Lodówka ma 4 lata i nie musiałem
jej ani razu odmrażać (funkcja samoodmrażania), ustawienia temperatury są
idealne, jest pojemna i ergonomiczna :))

Polecam tą firmę.

T68

6. Data: 2006-07-09 12:44:40

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje za opinie, chyba postawie na koreanczyka

Osobiście mam złe doświadczenia z Samsungiem, zastanów się 5 razy zanim
kupisz ustrojstwo tej firmy.

T68

7. Data: 2006-07-18 15:08:08

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Od dwóch miesięcy posiadam lodówkę Samsunga RL33EAMS i jestem z
niej
zadowolony. Dobrze chłodzi i mrozi - to w sumie najważniejsze
oczekiwane
cechy urządzenia, a to że chodzi trochę głośniej niż oczekiwałem
to dla mnie
nie problem bo żyję stale w pewnej odległości od kuchni. Chłodnicy
dobrze
się wyrażają o sprężarkach tej firmy więc mam nadzieje że nie
będzie
problemów.
Marcin

Macias napisał(a):
> [...]
> samsung rl39wbms
> elektrolux enb-3851x
>
> wszystkie inox (lub srebrne), moze jakies + lub - w/w modeli?

lodówko-zamrażarka Ardo - głośna praca
Glazura/Terakota/Gresy z internetu??
bosch vs electrolux
Zmywarka BOSCH SGI 45M35EU lub SGS 55M18EU - opinie
meble białe kuchenne