aromamarketing

1. Data: 2003-05-21 19:05:29

Temat: aromamarketing
Od: "Aleksandra Legeżyńska" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje informacji i publikacji o aromamarketingu. Czy ktos moze sie tym
zajmuje (zawodowo, hobbystycznie)?

1. Data: 2003-05-21 19:44:33

Temat: Re: aromamarketing
Od: "kjak" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra Legeżyńska" <l...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bagilp$8dg$1@inews.gazeta.pl...
> Poszukuje informacji i publikacji o aromamarketingu. Czy ktos moze sie tym
> zajmuje (zawodowo, hobbystycznie)?

...ja jeszcze o takie bzdurze nic nie słyszałam, chociaż to może być całkiem
skuteczne np. można bybyło napier...ć konkurencji ;) w celu maksymalizacji
własnych zysków, a u nas co, fiołeczki i interes kwitnie :)

1. Data: 2003-05-27 10:23:22

Od: Loonie <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 May 2003 21:44:33 +0200, kjak wrote:

> ...ja jeszcze o takie bzdurze nic nie słyszałam, chociaż to może być całkiem
> skuteczne np. można bybyło napier...ć konkurencji ;) w celu maksymalizacji
> własnych zysków, a u nas co, fiołeczki i interes kwitnie :)

ROTFL :-)))

Ja się zajmuję hobbistycznie, kupuję perfumy mojej piękniejszej (i ładniej
pachnącej) połówce. :-)

--
Pozdrowienia,
Loonie