atak klonów - pomocy!

1. Data: 2004-10-07 06:33:41

Temat: atak klonów - pomocy!
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wróciłem wczoraj w nocy do domu i na ganku oraz w pobliżu zastałem mnóstwo
dosyć nieprzyjemnych żyjątek. Opis: długość 2-3 cm, z pewnej odległości
wygląda jak gąsienica, ale jest to owad (3 pary nóg na brzuchu blisko
głowy), grubość ok. 2-3 mm, lekko spłaszczone. Kolor prawie czarny , ale bez
połysku (stąd wygląd podobny do gąsienicy). Prawdopodobnie jest to drapieżne
bo widziałem jak dobierało się do jakiegoś innego robala. Mała brązowa
główka z małymi szczękami. Rano tego nie było - prawdopodobnie wlazło w
ziemię. Przeraziłem się bo myślałem, że mi to wypadło z dachu i więźba jest
zjedzona, ale po penetracji poddasza nic niepokojącego nie stwierdziłem.
Proszę o pomoc w identyfikacji tego czegoś, znaczy co to jest, skąd się
wzięło i co dalej robić (Pyrinex już czeka jakby co).

Robert

2. Data: 2004-10-07 06:58:23

Temat: Re: atak klonów - pomocy! UWAGA UFO W NATARCIU
Od: "adalbert48" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnikiem to robota przybyszow z kosmosu ! Nic tylko czekac az nas
skonsumuja !

czy są tu Arturowie?
brzózka
Kiedy przesadzać storczyki?