baadania grup zawodowych

1. Data: 2002-11-21 14:11:29

Temat: baadania grup zawodowych
Od: "monopik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
poszukuje wszelkich (w miarę aktualnych) raportów z badań dotyczących grup
zawodowych związanych z szeroko pojętym rynkiem ekonomicznym, a więc:
bankowców i finansistów, przedsiębiorców, marketingowców i parcowników
reklamy itp.
Chodzi o odpowiedż na pytania: kim są? skąd się wywodzą? jakie jest ich
postrzeganie włąsnej pracy i włąsnej przyszłości zawodowej?

będę wdzięczny za wszelkie info
pozdrawiam,
monopique

p.s. pisalem na pl.socjologia ale tam glucha cisza wiec mzoe ktos na
psychologii bedzie wiedzial

1. Data: 2002-11-21 14:47:56

Temat: Re: baadania grup zawodowych
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"monopik" wrote:

> p.s. pisalem na pl.socjologia ale tam glucha cisza wiec mzoe ktos na
> psychologii bedzie wiedzial

a ja widziałam ze ktos bardzo konkretnie Ci odpowiedział,
a Ty nie tylko ze nie podziekowałes,
to jeszcze teraz obrazasz ta osobe,
no chyba ze masz ja w KF :PP
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-21 17:34:38

Od: "monopik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja widziałam ze ktos bardzo konkretnie Ci odpowiedział,
> a Ty nie tylko ze nie podziekowałes,
> to jeszcze teraz obrazasz ta osobe,
> no chyba ze masz ja w KF :PP

bardzo przepraszam, poprawie sie, choc uwazam ze Twoja riposta jest
cokolwiek zbyt mocna.

sama przyznasz ze jedna odpowiedz (niestety nie zaprowadzila mnie ona w
zadne poszukiwane przeze mnie miejsce) to nie jest wielki (ani nawet
wiekszy) zbior informacji. co nie znaczy ze ja lekcewaze. :)

generalnie jednak bardzo prosze o wszelkie info dotycace kwestii
przedstawionych w pierwszym majlu.
pozdrawiam sledcza grup dyskusyjnych
m.

1. Data: 2002-11-21 17:58:19

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"monopik" wrote:

> pozdrawiam sledcza grup dyskusyjnych

Jestem wszedzie ;-)

ps. uwazaj jak bedziesz otwierał lodówke ;-)))

1. Data: 2002-11-21 22:12:14

Od: "monopik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem wszedzie ;-)
>
> ps. uwazaj jak bedziesz otwierał lodówke ;-)))

jesli jestes wszedzie to wiesz pewnie gdzie sa teraz poszukiwane przeze mnie
materialy. moze zdradzisz mi ten sekret?

w kazdym razie w lodowce ich nie ma

pozdrawiam :-)
monopique

1. Data: 2002-11-21 22:12:14

Od: "monopik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-21 22:21:24

Od: "monopik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a i obiecuje ze podziekuje za pomoc
m.

1. Data: 2002-11-22 08:50:29

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"monopik" wrote:

> jesli jestes wszedzie to wiesz pewnie gdzie sa teraz poszukiwane
> przeze mnie materialy. moze zdradzisz mi ten sekret?

Piotrze, jesli Ty ich szukasz, wiec nie jest to dla Ciebie żaden sekret ;-))

1. Data: 2002-11-22 09:31:27

Od: "monopik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piotrze, jesli Ty ich szukasz, wiec nie jest to dla Ciebie żaden sekret
;-))

Ha!!! chcesz powiedziec ze szukam materialow o ktorych dobrze wiem gdzie
sa??! Hmmm....

Czyzbym wiec szukal dla samego szukania?

Niestety szukam ich naprawde :) A Twoja pomoc detektywistyczna bardzo by mi
sie przydala! Ba...licze na nią!

Swoja droga calkiem ladnie Ty na zdjeciu. Tylko czemu usta w takim grymasie.
Czyzby podpadl Ci ktos kogo wysledzilas na grupach ;-)

pozdrawiam

m czyli p

Felieton MN - czy poblazac
Dla studentów psychologii i pedagogiki
Już jutro: wykład i spotkanie z Wojciechem Eichelbergerem we Wrocławiu
Ja TEŻ w sprawie samobójstwa
Szukam testów na psychologię z lat poprzednich