badania hormonów plciowych

1. Data: 2005-05-31 20:32:13

Temat: badania hormonów plciowych
Od: "ola :\)" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

bylam dzis u ginekologa w przychodni, powiedziałam ze chce sobie zbadac
hormony(dostałąm skierowanie od prywatnego lekarza ale jak dowiedziałam sie
ile kosztuje zrobienie takich badan to mi sie odechciało), powiedziałam ze
niedawno byłam prywatnie i pokazałam mu usg( na ktorym było podejrzenie o
PCO), on powiedział ze jak to pco to badani hormonów nic nie wniosa do
sprawy i on nie widzi ich sensu robic. I teraz jestem w kropce, bo nie wiem
co robic- dac sobie spokoj z tym lekarzem( troche mi sie wydaje
niekompetentny, ale wtedy musze jakiegos zlalesc w przychodni jak
najszybciej- co graniczy z cudem), czy isc jeszcze raz go przemolestowac o
skierowanie na te badania? i wogole czy on mogł mi powiedziec ze nie ma
sensu robic tych badan, bo PCO jest i tak nieuleczalne i te badania nic nie
wniosą do sprawy?

pozdrawiam

ola