badania poziomu hormonów

1. Data: 2005-03-31 10:14:24

Temat: badania poziomu hormonów
Od: "Mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Ostatnio zwróciłam uwagę na drobniutki wąsik, jaki pojawił się nad górną
wargą... Moja mama, jako że sama ma problemy hormonalne, zasugerowała badania
poziomu hormonów (których? wszystkich?).

I stąd moje pytania - gdzie mogę je wykonać w Krakowie? czy potrzebne jest
skierowanie? Od którego lekarza - pierwszego kontaktu czy ginekologa? Jak wiele
takie badania kosztują (jestem studentką, ubezpieczoną, jeśli to ma jakieś
znaczenie).
Czy może ktoś zna ginekologa godnego polecenia w Krakowie (niekoniecznie
najdroższego, a byłoby miło w okolicach Bronowic)?

A może ma to wszystko również coś wspólnego z moją ostatnio nadmierną
nerwowością i niestety lękliwością (np. boję się wszelkich nagłych hałasów).
Jak z tym walczyć?

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
Mania

2. Data: 2005-03-31 12:40:49

Temat: Re: badania poziomu hormonów
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
badania
> poziomu hormonów (których? wszystkich?).

Mi ginekolog kazał zrobić badanie poziomu testosteronu, na swój koszt.
Badanie kosztuje 20 złotych i możesz je zrobić w każdym laboratorium (np. w
szpitalu czy w przychodni- płacisz i od ręki Ci robią, wyniki masz za kilka
godzin). Z wynikami należy się udać do ginekologa, który już będzie
wiedział, co dalej począć.

Pozdrawiam,
Maja

posze o przetłmaczenie z łaciny