badanie MCG lub HCG

11. Data: 2001-10-12 11:49:16

Temat: Re: badanie MCG lub HCG
Od: piotr <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Oct 2001 13:36:24 +0200, piotr <p...@h...pl> wrote:

>to w koncu jest czy nie jest?
>lekarz ginekolog polecił te tabletki jako środek antykoncepcyjny.

na wielu stronach w interncie piszą, że jest.

12. Data: 2001-10-13 17:04:20

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

piotr wrote:

> to w koncu jest czy nie jest?
> lekarz ginekolog polecił te tabletki jako środek antykoncepcyjny.

Ma dzialanie antykoncepcyjne a oprocz tego działa antyandrogennie.
W.Gawel

13. Data: 2001-10-14 03:05:04

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma dzialanie antykoncepcyjne a oprocz tego działa antyandrogennie.
> W.Gawel

Jak najbardziej sie zgadza.
Problem polega na tym, ze pigulki antykoncepcyjne tez czasem zawodza. W
przypadku Diane 35 wytworca ( BERLEX) stwierdza wyraznie :

""Diane 35 should not be prescribed solely for its contraceptive properties.
However, when taken when taken as recommended (...) Diane 35 will provide
reliable contraception in patients treated for the above conditions ( for the
treatment of women with the severe acne , unresponsive to oral antibiotic or
over available treatments - przyp. moj). I patient compliance is uncertain and
contraception is necessary , then a supplementary nonhormonal contraceptive
method should be considered"" ( CPS insert, reviewed 1999 ).

Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia w byciu tatusiem i mamusia . Takie
jest zycie !

dradam

14. Data: 2001-10-15 14:13:20

Od: piotr <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Oct 2001 05:05:04 +0200, <x...@p...onet.pl> wrote:

>Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia w byciu tatusiem i mamusia . Takie
>jest zycie !

dzięki.
powoli zaczynam się godzić z tym faktem.
najważniejsze, żeby się jakoś tam między nami układało.
dzienks za odpowiedzi.

Suplementacja.
Szary nalot na jezyku. Dlaczego?
Czy przy astygmatyzmie ..