badanie włosów

1. Data: 2006-09-28 19:15:57

Temat: badanie włosów
Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie, w moim mieście tzn. w Rzeszowie pojawiły się reklamy badania
pierwiastków włosów. Badanie odbywa się w Rzeszowie, następnie materiał
zostaje wysłany do Wojskowego Instytutu w Łodzi. Po diagnozie ustalają
leczenie problemów dotyczących łysienia.
Czy ktoś korzystał z tych badań lub wie coś więcej na ich temat? Prowadzą je
specjaliści czy też naciągacze? Warto za takie badanie zapłacić kilkaset
złotych czy lepiej pójść do dobrego dermatologa? Próbowałam juz różnych
metod, mikstur i preparatów bez większych rezultatów.
pozdrawiam.

Ania.

2. Data: 2006-09-28 19:45:03

Temat: Re: badanie włosów
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kilkaset złotych czy lepiej pójść do dobrego dermatologa? Próbowałam juz
> różnych metod, mikstur i preparatów bez większych rezultatów.

Jeżeli jesteś w miarę zdrowa, to nie warto wyrzucać pieniędzy. Jeżeli
natomiast chorujesz, masz różne choróbska i dolegliwości, to po zbadaniu
pierwiastkowym włosa lekarz ustala indywidualny jadłospis.
Jest to dr Krupka, neurolog i rehabilitant. Sama musisz rozstrzygnąć. Po
zmianie diety, która on wskaże człowiek rzeczywiście zdrowieje, ma bardzo
wielu pacjentów wyleczonych nawet z SM.
pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-09-28 20:26:47

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Sep 2006 21:15:57 +0200, ania napisał(a):

> Warto za takie badanie zapłacić kilkaset
> złotych czy lepiej pójść do dobrego dermatologa?

ILE????!!!

Ostatnio moja mama robiła takie badanie i zapłaciła 80 zł, w prywatnej
przychodni. W Warszawie.

Czy ci co sie reklamuja sa naciagaczami - odpowiedz sobie sama.

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2006-09-28 22:12:17

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

scream napisał(a):

> ILE????!!!
>
> Ostatnio moja mama robiła takie badanie i zapłaciła 80 zł, w prywatnej
> przychodni. W Warszawie.
>
> Czy ci co sie reklamuja sa naciagaczami - odpowiedz sobie sama.

Z tyego co wiem badają włosy także w Klinice Dermatologicznej na Koszykowej.

--
Kaja

5. Data: 2006-09-29 16:26:12

Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):
> [...]
> złotych czy lepiej pójść do dobrego dermatologa? Próbowałam juz różnych
> metod, mikstur i preparatów bez większych rezultatów.

witam
nie umiem odpowiedziec na to pytanie ale korzystając z opcji zapytam
czy ktos moze wie czy we wrocławiu mozna zrobic takie badanie jesli
tak to gdzie
bo przyznam ze sama chetnie bym skorzystała
pozdrawiam serdecznie

specjalizacja medycyna rodzinna
Hartowanie
lampa soluks a oczy
operacja naprawcza (tłum. PL>DE)
rano po przebudzeniu odksztuszam sline z odrobina krwi - co to moze byc?