bajpasy-operacja

1. Data: 2003-12-10 07:38:45

Temat: bajpasy-operacja
Od: "Melon" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam niezły zgryz otóż mojego Tate skierowano na operacje "bajpasów" (ma
"zapchane" 3 tętnice).
Tata (72l) na operacje się zgodzic za bardzo nie chce, ale wynalazł gdzieś w
Gliwicach instytut, które takie rzeczy leczy metodą niekonwecjonalną
(Instytut PIOKAL- pytałem o niego parę postów niżej)- co prawda ja podchodze
do tego sceptycznie ale ..
Jezeli ktoś z Was może się podzielic doświadczeniami dotyczącymi operacji
bajpasów albo jeszcze lepiej w/w instytutu to wdzięczny będe.
Pozdrawiam
Melon

2. Data: 2003-12-10 08:40:33

Temat: Re: bajpasy-operacja
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melon" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Gliwicach instytut, które takie rzeczy leczy metodą niekonwecjonalną
> (Instytut PIOKAL- pytałem o niego parę postów niżej)- co prawda ja

Jeśli ta metoda niekonwencjonalna polega na oczyszczeniu organizmu, to jest
to rozwiązanie. Co z tego, że mu założą bajpasy jak w żyłach wciąż będzie
płynął syf, który doprowadził do zapchania tętnic. Należy zlikwidować
przyczynę powstawania tych złogów i oczyścić to co juz jest. Organizm
potrafi pozbyć się tych zanieczyszczeń, tylko trzeba mu to umozliwić,
stosując odpowiednią dietę, ćwiczenia, ewentualnie głodówkę pod okiem
specjalisty.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2003-12-10 11:17:00

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tata (72l) na operacje się zgodzic za bardzo nie chce, ale wynalazł gdzieś
> Gliwicach instytut, które takie rzeczy leczy metodą niekonwecjonalną

Cytat ze strony:
" Metoda ta NIE ZASTĘPUJE LECZENIA, ponieważ sama w sobie nie dostarcza
żadnych składników odżywczych, pozwala jednak na efektywne wchłaniane tego,
co wprowadzimy do organizmu. Metoda BEFT pozwala na lepsze wykorzystanie
przez organizm nie tylko składników pokarmowych ale i leków. Jeśli lekarz
prawidłowo rozpozna chorobę i przepisze właściwy lek, przy równoległym
zastosowaniu metody BEFT lek ten dużo szybciej się wchłonie i skuteczniej
zadziała.
Chorzy nie powinni rezygnować z dotychczasowych metod leczenia i
samodzielnie odstawiać leków bez porozumienia z leczącym lekarzem."

Csirke

4. Data: 2003-12-10 11:30:40

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez wrote:

> Jeśli ta metoda niekonwencjonalna polega na oczyszczeniu organizmu, to jest
> to rozwiązanie. Co z tego, że mu założą bajpasy jak w żyłach wciąż będzie
> płynął syf, który doprowadził do zapchania tętnic.

Co z tego, że "bajpasy" ratują życie? Wiesz jakie są konsekwencje nie
poddania się do takiego zabiegu, jeśli są ewidente wskazania.

> [...]
> potrafi pozbyć się tych zanieczyszczeń, tylko trzeba mu to umozliwić,
> stosując odpowiednią dietę, ćwiczenia, ewentualnie głodówkę pod okiem

Przyczynę tak. Ale pierw trzeba dać szansę, by nad nią popracować.
--
Pozdrawiam, Madzia S.

"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców." -
Paulo Coelho

5. Data: 2003-12-10 15:37:01

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jezeli ktoś z Was może się podzielic doświadczeniami dotyczącymi operacji
> bajpasów albo jeszcze lepiej w/w instytutu to wdzięczny będe.

trojnaczyniowa choroba wiencowa jest pelnym wskazaniem do rewaskularyzacji
jesli tak zakwalifikowano ojca to ma tylko 2 drogi, sam wiesz jakie

6. Data: 2003-12-11 07:27:04

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co z tego, że "bajpasy" ratują życie? Wiesz jakie są konsekwencje nie
> poddania się do takiego zabiegu, jeśli są ewidente wskazania.

Ewidentne wskazania zawsze są wysuwane przez lekarzy. Przecież na kuracji
oczyszczającej nikt nie zarobi, oprócz jakiejś kliniki od medycyny
naturalnej, natomiast operacja to czysty biznes dla wielu. Jeśli facet
zapuścił się do takiego stanu i jeszcze ciągnie, to pewnie pociągnie jeszcze
i na jego miejscu najpierw spróbowałbym naturalnych metod, a dopiero potem
iść pod nóż.

> Przyczynę tak. Ale pierw trzeba dać szansę, by nad nią popracować.
> --
Sznsa jest zawsze, nawet jak konwencjonalna medycyna postawiła krzyżyk na
człowieku. Ale trzeba niestety znaleźć fachowca, a nie szarlatana.

7. Data: 2003-12-11 13:06:40

Od: "Agnes" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bajpasy sa obecnie operacją rutynową i jeśli go zakwalifikowali to powinien
iść. Nie wierz w żadne metody "naturalne" zamiast. Może sobie je stosować po
operacji, pewnie nie zaszkodzą. A bez operacji na pewno umrze. Jest to operacja
nie tylko poprawiajaca jakość życia, ale je ratująca. Mój mąż miał robione też
3 bajpasy 2 lata temu i jest jak nowy. W tym roku nawet chodziliśmy razem po
Tatrach, co juz od dawna nie było możliwe. Powodzenia i dużo zdrówka dla Taty.

8. Data: 2003-12-11 13:22:51

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6...@n...onet.pl,
Agnes <b...@p...onet.pl>:

> [...]
> jest jak nowy. W tym roku nawet chodziliśmy razem po Tatrach, co juz
> od dawna nie było możliwe. Powodzenia i dużo zdrówka dla Taty.

Podpisuje sie pod tą radą i zyczeniami.

--
Robert

9. Data: 2003-12-11 19:47:09

Temat: Odp: bajpasy-operacja
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trapez <t...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:br9647$ji2$...@n...telbank.pl...

> Ewidentne wskazania zawsze są wysuwane przez lekarzy. Przecież na kuracji
> oczyszczającej nikt nie zarobi, oprócz jakiejś kliniki od medycyny
> naturalnej, natomiast operacja to czysty biznes dla wielu.

Chlop ma dwa wyjscia. Albo poddac sie zabiegowi planowemu, albo poczekac do
zawalu i poddac sie mu ze wskazan naglych. Szanse ma wtedy duuuzo mniejsze.
O ile oczywiscie zdaza go dowiezc.

Zastanawiam sie za to nad odpowiedzialnoscia takich kretynow, ktorzy pieprza
o biznesie i pazernych lekarzach, przekonuja pacjenta do rezygnacji z
zabiegu, po czym pacjent dostaje zawalu podczas "kuracji oczyszczajacej" i
umiera. Przeciez to podpada pod nieumyslne (?) spowodowanie smierci...

Jeśli facet
> zapuścił się do takiego stanu i jeszcze ciągnie, to pewnie pociągnie
jeszcze

...chociaz z drugiej strony, jak ktos da sie przekonac czyms takim, to sam
sobie jest winien.

W.

10. Data: 2003-12-12 00:47:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003, Wojciech Chmielnicki wrote:

> Chlop ma dwa wyjscia. Albo poddac sie zabiegowi planowemu, albo poczekac do
> zawalu i poddac sie mu ze wskazan naglych. Szanse ma wtedy duuuzo mniejsze.

> O ile oczywiscie zdaza go dowiezc.
^^^^^^^^^

wlasnie, albo o ile bedzie sens jeszcze te bypassy robic
gdy zawal sie juz dokona ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl