balejaż i co dalej?

1. Data: 2003-01-17 18:03:13

Temat: balejaż i co dalej?
Od: "Emila i Marcin" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam sobie m-c temy 2-kolorowy balejaż który pewne pasma wlosów
przyciemnił a inne mocno rozjaśnił. Dotąd robiłam to tylko w jedną stronę -
czyli rozjaśniałam pasma więc z odrostami nie było problemu. Zastanawiam się
jednak czy da się zrobić ładnie odrosty gdy część włosów jest przyciemniona
Co gdy potem farba rozjaśniająca trafi na przyciemnione włosy, czy można
przewidzieć jaki wtedy wyjdzie kolor? pozdrawiam
EMila
--
- - - -
Emila i Marcin

1. Data: 2003-01-17 21:29:14

Temat: Re: balejaż i co dalej?
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jan 2003 19:03:13 +0100, "Emila i Marcin" <e...@w...pl>
wrote:

> [...]
>Co gdy potem farba rozjaśniająca trafi na przyciemnione włosy, czy można
>przewidzieć jaki wtedy wyjdzie kolor? pozdrawiam

Ja mialam nie raz dwukolorowy balejage, potem jak przychodzilo do
robienia odrostow to poprostu robilam nowy balejage. w pewnym momencie
mialam chyba 5 odcieni :-)) i ciemno rudych i popielotoblond.
Wygladalo to bardzo fajnie.
Moim zdaniem nie musisz robic takich samych kolorow - poloz kolejny -
jesli masz drobne pasemka to i tak nie bedzie rzucalo sie mocno w
oczy.

--
Catalina
icq # 54287160