balsam brazujacy

1. Data: 2002-09-06 12:40:27

Temat: balsam brazujacy
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

W sklepach mozna spotkac balsamy do ciala brazujace. Czy ktos tego uzywa? I
jakie efekty? Zastanawiam sie na d kupnem, ale nie wiem czy warto. Czy
zostawia on ciemne smugi na ciele? Czy rzeczywiscie dzieki jego uzyciu
opalenizna dluzej sie trzyma?
Dzieki za info:)
Ola

1. Data: 2002-09-06 13:06:50

Temat: Re: balsam brazujacy
Od: "Ania+" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

polecam balsam brązujący SOPOT, firmy ziaja
jest dobry, nie zostawia smug, często go uzywam i jestem zadowolona.
pozdrawiam!

1. Data: 2002-09-06 13:41:32

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania+" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> polecam balsam brązujący SOPOT, firmy ziaja
> jest dobry, nie zostawia smug, często go uzywam i jestem zadowolona.
> pozdrawiam!

Też go tego lata uzywalam. Dzieki niemu moja zdobyta opalenizna przetrwala
duzo dluzej:-))) Bylam zadowolona.
Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-06 13:50:19

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania+ <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ala9ai$gb4$...@n...tpi.pl...

> polecam balsam brązujący SOPOT, firmy ziaja
> jest dobry, nie zostawia smug, często go uzywam i jestem zadowolona.
> pozdrawiam!

Również uważam, ze jest to bardzo dobry balsam :-) - jako balsam sam w sobie
i jako "opalający" ciało delikatnie i bez plam. Bardzo wydajny.
Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2002-09-06 15:14:51

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam czterech pór roku. Efektów poprawy opalenizny jakoś nie zauważam,
poza bluzkami i innymi częściami garderoby na których pozostaje. :)

1. Data: 2002-09-06 20:30:24

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja używam czterech pór roku. Efektów poprawy opalenizny jakoś nie
zauważam,
> poza bluzkami i innymi częściami garderoby na których pozostaje. :)

Ja używam balsam lekko brązujący Kolastyny i jest świetny: ŻADNYCH PLAM!

Koala.

1. Data: 2002-09-07 00:29:38

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koala" <k...@k...pl> wrote

> Ja używam balsam lekko brązujący Kolastyny i jest świetny: ŻADNYCH PLAM!

i zadnego efektu;)
przynajmniej u mnie.
vs

1. Data: 2002-09-07 07:39:15

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| i zadnego efektu;)
| przynajmniej u mnie.

U mnie tez :) Ale zapach apetyczny, tylko troche za mocny. Mialam tez
brazujacy balsam Bielendy - tak po tygodniu uzywania dzien w dzien bylo
troche widac efekty. Ale zapach za to okropny. Sopot Ziaji daje delikatny
ladny kolor i niezle pachnie, ale to jest raczej taki "rozcienczony"
samoopalacz :) W skladzie dixydroksyaceton jest na dosc wysokiej pozycji o
ile pamietam.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-07 08:24:03

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i zadnego efektu;)
> przynajmniej u mnie.

U mnie jest - taki delikatny, a o to mi właśnie chodzi.
Boję się użyć tego "Sopotu", bo nie zależy mi na plamach na ciuszkach. :-(((

Koala

1. Data: 2002-09-07 12:02:20

Od: "Ania+" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> U mnie jest - taki delikatny, a o to mi właśnie chodzi.
> Boję się użyć tego "Sopotu", bo nie zależy mi na plamach na ciuszkach.
:-(((

> Koala
> bez obaw , jest naprawde delikatny.. polecam

Wczasy upiększająco-odchudzaj ące
ja też, ja też - kiecka na wesele :)
[OT] sprzedawczynie w gliwickich gorseteriach czytują Wysokie Obcasy
Sephora - bon zniżkowy z TS
Christian Dior - serum wyszczuplające