balwanki z susanny

1. Data: 2001-11-29 14:47:11

Temat: Re: balwanki z susanny
Od: "Agnieszka Nowik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja poprosze, duzo sie o nich naczytalam...:))
m...@i...pl
Agnieszka

1. Data: 2001-11-29 15:49:10

Temat: balwanki z susanny
Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zainteresowane kolezanki prosze o adresy, po spakowaniu plik ma 3,5 MB.

skrzacik

1. Data: 2001-11-29 16:10:25

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Nowik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> To ja poprosze, duzo sie o nich naczytalam...:))
> m...@i...pl

wlasnie odbilo mi maila do ciebie z balwankami z powodu wielkosci
zalacznika. twoje konto jest za male na zalacznik o wielkosci 3,5 MB
znasz kogos kto ma wieksze konto, kto by ci je udostepnil?

skrzacik

1. Data: 2001-11-29 16:43:05

Od: "Agnieszka Nowik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie odbilo mi maila do ciebie z balwankami z powodu wielkosci
> zalacznika. twoje konto jest za male na zalacznik o wielkosci 3,5 MB
> znasz kogos kto ma wieksze konto, kto by ci je udostepnil?

Hmmmm, wlasciwie to powinno przejsc bez problemow, bo mam konto 20 MB.
Wyczyscilam, moze uda sie teraz... bo niestety nie mam nikogo kto moglby
odebrac to dla mnie.
Agnieszka

1. Data: 2001-11-29 17:01:37

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też poproszę.
l...@w...pl

1. Data: 2001-11-29 19:36:43

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też bardzo poproszę, ale na konto:
k...@q...pl ( bo tam mam limit 50 MB )
Kayra

1. Data: 2001-11-29 20:40:54

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmm, wlasciwie to powinno przejsc bez problemow, bo mam konto 20 MB.
> Wyczyscilam, moze uda sie teraz... bo niestety nie mam nikogo kto moglby
> odebrac to dla mnie.
> Agnieszka

Zapraszam rowniez na moja strone, sa balwanki do sciagniecia
http://strony.wp.pl/wp/tomella
Elzbieta

1. Data: 2001-12-02 10:25:04

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez bardzo prosze o te balwanki. moje konto jest duze, to na pewno ci
nie odbije maila
m...@c...pl

pozdrawiam i z gory dziekuje
maja

1. Data: 2001-12-02 13:07:10

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tez bardzo prosze o te balwanki. moje konto jest duze, to na pewno ci
> nie odbije maila
> m...@c...pl
>
> pozdrawiam i z gory dziekuje
> maja
Do sciagniecia obrus z balwankami z Susanny:
http://strony.wp.pl/wp/tomella
Elzbieta

1. Data: 2001-12-02 13:30:42

Od: "Agnieszka Nowik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam rowniez na moja strone, sa balwanki do sciagniecia
> http://strony.wp.pl/wp/tomella
> Elzbieta

Dziekuje,
Balwanki pierwsza klasa, ale wyhaftuje je chyba dopiero na przyszly rok
(choc zaczynam od dzis).
Agnieszka

Gdzie szukac?
Wzory sciegow